Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ivrig han daFår håpe det
Så bra
Ja, han her er veldig spent og gleder seg.. I går trodde han at han kunne presse ut ungen, men stoppa han fort.. Ikke noe godt at han skulle klemme magen ned overhaha
Mamma er trygg å haJa, hun roer seg godt når mammas trygge hender er der![]()
Nja, vet ikke helt. Ender vel opp med en nutrilettbar som vanlig. Får alltid i meg ordentlig frokost, men surrer sånn her inne når jeg egentlig burde spise så ender opp med å bli megasulten og ikke ha tid eller orket til å lage noe ordentlig![]()
Håper jeg ogHåper hun snart blir i form og begynner å spise
Her er alt bra, venter på at snekker skal dra slik at jeg kan trene litt![]()
Mhm! Han har mast om jeg snart plopper ut datteren hans siden jeg var 3 mnd på veiIvrig han dahaha...
Så gøyMhm! Han har mast om jeg snart plopper ut datteren hans siden jeg var 3 mnd på vei![]()
Han har 5 småsøsken, så han vet endel hva han gleder seg til![]()
JaSå gøyblir noe annet når det blir hans egen da
![]()
dere har mye å se frem til
![]()
Såpass :/ er flink da i allefallJa(men han har så og si oppdratt den ene søsteren hans, moren er ikke så mye å skryte av).
Vi var vel ikke akkurat detTenk om dere kunne vært enige ang farge da![]()
Hvor hadde du bestilt klær og leker?Mat og medisiner i dag. I pakken var det masse klær og leker![]()
Idag blir det spagetti,siden jenta kommer hjem tidlig og skal bort senere og gubben kommer ikke hjem før i kveld så blir det enkeltHva blir det til middag i dag?
Enkelt og godt det daIdag blir det spagetti,siden jenta kommer hjem tidlig og skal bort senere og gubben kommer ikke hjem før i kveld så blir det enkelt![]()
Ja,så er det lenge siden vi har spist det ogsåEnkelt og godt det da![]()
Kan ikke si det neiVi var vel ikke akkurat det![]()
Hva har du mest lyst på da?Kan ikke si det nei
Vi hadde det jo tidligere denne ukaJa,så er det lenge siden vi har spist det også![]()
Husker faktisk ikke sist vi spiste det her hjemmeVi hadde det jo tidligere denne uka![]()
Da er det vel på tide igjenHusker faktisk ikke sist vi spiste det her hjemme![]()
Det er detDa er det vel på tide igjen![]()