Skravletråd september

Får håpe det :p
Så bra :)
Ja, han her er veldig spent og gleder seg.. I går trodde han at han kunne presse ut ungen, men stoppa han fort.. Ikke noe godt at han skulle klemme magen ned over:p haha
Ivrig han da :D haha...

Ja, hun roer seg godt når mammas trygge hender er der :)
Nja, vet ikke helt. Ender vel opp med en nutrilettbar som vanlig. Får alltid i meg ordentlig frokost, men surrer sånn her inne når jeg egentlig burde spise så ender opp med å bli megasulten og ikke ha tid eller orket til å lage noe ordentlig :p
Mamma er trygg å ha :)
Hmm... Du bør jo ta deg tid til litt mat ;) Hva med type musliblanding med melk eller yoghurt? Det er enkelt å lage og spise ;) Her går det en del i sånt ;)

Håper hun snart blir i form og begynner å spise:)
Her er alt bra, venter på at snekker skal dra slik at jeg kan trene litt:P
Håper jeg og :) putter medisin og smertestillende i sjokolademelk :p åja hehe :) håper mannen snart ringer for vil han skal kjøpe leke til snuppa og noe god mat :)

Mhm! Han har mast om jeg snart plopper ut datteren hans siden jeg var 3 mnd på vei :p
Han har 5 småsøsken, så han vet endel hva han gleder seg til;)
Så gøy ;) blir noe annet når det blir hans egen da :) :) dere har mye å se frem til ;)

Hva blir det til middag i dag?

Hva blir det til middag i dag?
Idag blir det spagetti,siden jenta kommer hjem tidlig og skal bort senere og gubben kommer ikke hjem før i kveld så blir det enkelt :)

Idag blir det spagetti,siden jenta kommer hjem tidlig og skal bort senere og gubben kommer ikke hjem før i kveld så blir det enkelt :)
Enkelt og godt det da:)

Back
Topp