Skravletråd september

Hehe :p Ikke lett.. Vi kjøpte en brukt. TinderLove mener jeg merket er.

Nei, er jo en jungel av saker :p vet bare at jeg vil ha en med myke leker som kan henges i forskjellige høyder så hun kan nå noen av de nå. Merker hun har begynt å få interesse for rangler og ting hun kan kjenne på :)

Jeg synes den var god :) Samboeren er kresen på kake, så han likte den ikke så godt.. Han synes sånn kake er for tørr.. Så han spiste toppingen + noe til.. Ble et stykke på oss, så gikk resten i fryseren ;)
Digg! Syltetøyet her ble godt :)
Kjedelig at han ikke synes noe særlig om den da:) går kanskje ann med noe fyll for å få den saftigere?

Hehe. Som vanlig sovner hun bare på formiddagen om jeg holder rundt beina hennes :p men ser ikke ut til at det hjelper nevneverdig akkurat nå, for nå ligger hun bare å smågløtter på meg :p hva er lunsj hos deg idag da? :)
Så greit da at det pleier å fungere ;) Får håpe det fungerer snart da ;)
Hmm.. Vet ikke.. Spiste nylig rundstykker med ost og plommesyltetøy. Men nå er vi tom for rundstykker.. Så får finne på noe annet til lunsj etterpå ;) Hva blir det hos deg da?

Det gjorde jeg og:) utrolig kjekt å se skikkelig

Jepp. Og så gikk jeg i noen år etter det med linser i bare litt feil styrke. Men tenkte visst ikke langt bok til å få meg ny synstime. En liten justering siden jeg hadde fått litt værre syn, og myyye mer skjevhet i hornhinnen gjorde susen. Ny verden - igjen ;)

Back
Topp