Uff da. Hva med noe juice eller smoothie?8 måneder. Delammer og mme vil han ikke ha etter vi begynte med antibiotika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da. Hva med noe juice eller smoothie?8 måneder. Delammer og mme vil han ikke ha etter vi begynte med antibiotika
Nei, har du?God morgen! Sovet godt?
God morgenjeg har sovet som en stein
du og?
Får i han litt smoothie men spytter det også ut etterhvert. Men litt er bedre enn ingentingUff da. Hva med noe juice eller smoothie?
Haha sånn kan det gåSom en stein. Våknet midt på natten og trodde jeg hadde forsovet meg, begynte å rope på ungene så de skulle våkne. De våknet såklart og kom tassende inn til meg... Klokka var bare 3.... Jaja, sånn kan det gå..
Nei vi manglet visst littIff da gikk ikke bra med utfordringen i går..
HahaSom en stein. Våknet midt på natten og trodde jeg hadde forsovet meg, begynte å rope på ungene så de skulle våkne. De våknet såklart og kom tassende inn til meg... Klokka var bare 3.... Jaja, sånn kan det gå..
Ja litt er bedre enn ingentingFår i han litt smoothie men spytter det også ut etterhvert. Men litt er bedre enn ingenting![]()
Sov til klokka ringte 6.30Hahaden er kjip!!
Håper dere fikk sove litt mer![]()
l var vel mer enn littNei vi manglet visst litt![]()
Skal en kjapp tur til en venninne. Ellers blir det å være hjemme og få mini frisk fra ørebetennelsenHva skal dere i dag da? Vi skal ut å spise med et vennepar i kveldog på kino og endelig få sett "Bølgen"
![]()
9000 skal vi klareHva syntes dere om dagens utfordring?
Må inn å sjekke den førstHva syntes dere om dagens utfordring?
Hørtes deilig ut*gjesp* ble så trøtt igjen...
Tror jeg tar med meg dyna oppi sofaen å glaner litt på TV![]()
Skal trene, handle, hente barnHva skal dere i dag da? Vi skal ut å spise med et vennepar i kveldog på kino og endelig få sett "Bølgen"
![]()
Puuh...det var braSov til klokka ringte 6.30![]()