Absolutt. Ikke godt når de små har så vondtHåper dethun fortjener å bli frisk snart
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt. Ikke godt når de små har så vondtHåper dethun fortjener å bli frisk snart
![]()
Spesielt fargen i ansiktetHei, heialt topp her!
Sol gjør noe med kroppen![]()

Håper du får en fin nattDa tror jeg at jeg tusler og finner sengen. God natt. Skravles i morgen
![]()
Høres nydelig utStraks er brødet skjæreklart. Lite slår ferskt brød, geitost og en kopp te til kvelds etter en hektisk dag.![]()
Stakkars lille snuppatusen takk for alle lykkeønsker, gode ord og at dere har tenkt på oss
vært hjemme en times tid nå. hun er ikke dehydert heldigvis,men ørebetennelsen er heftig! fant ut i dag at trommehinnen på venstre hadde sprukket og var blåden var på vei til gro da
sprakk nok tirsdag kveld da hun hylte helt grusomt
stakkars lille jenta mi <3 vi kan gi hun hva hun vil ha av drikke og så mye is hun vil. skal følge meg og sjekke opp ørene hennes hos legen
hun tisser ikke mye, men har ikke blitt dehydert så jeg ble lettet
![]()
Du er bare frekkDu mener jeg, jeg mener du![]()
å hva er nok?Tenkte jeg skulle kjøpe nok![]()
Ikke helt borte, titter innom når jeg får tidPause resten av mnd da?![]()
Jeg ser ikkeFlere som ser parti leder debatt ?
En god oppskrift du vil dele eller?![]()
Ja kan jeg vel alltid gjøreHaha, logisktburde tenkt meg frem til den
![]()
Lykke til med siste innspurtBatteriet i vekta e gåen, så er ikke hundre prosent sikkert. Men sist jeg sjekka var det 12 kg til matchvekta.. gikk opp alt for mye grunnet bekkenløsninga :S men nå er jeg snopfri så det skal gå kjapt!![]()
Ikke jeg hellerJeg ser ikke![]()
Ja hurra, det er ingen ulempeSpesielt fargen i ansiktet![]()
Må hjelpe oss andre litt ogsåIkke helt borte, titter innom når jeg får tid![]()
Grusomt å se på som mamma jaMinsten var gjennom det da var 9 mndr. Så fælt det var. Håper hun blir fort frisk♡♡♡
Det er du ogsåDu er bare frekk
Lykke til med siste innspurt![]()
Takk for oppskriftJa kan jeg vel alltid gjøre![]()
350 g mykt smør
6 dl sukker
1/2 ts salt
6 egg
3 dl kakao
3 dl hvetemel
Bland smør og mel til det blir lyst og luftig
Ha oppi kakao og salt
Ha i eggene en og en
Ha i melet.
Jeg steker den i rund form.
Skal stekes på 180 grader i 40 min