Ellers blir hverdagen hardDet gjør det nok![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ellers blir hverdagen hardDet gjør det nok![]()
Ja♡♡♡
Uff, hun må hatt vondt:/ Hvor gammel er hun?
Mange klemmer til dere begge.
Hvor mange har du igjen?Må få trimma vekk de siste kiloene etter graviditeten![]()
Det høres ut som en kjekk planMannen og jeg skal ut å spise lunsj mens minsten sover i vogna. Og så skal jeg på jentekveld/party på kvelden![]()
Er vel ikke så lenge førJa, da er det greit å holde seg til de andre kravene
Du er kanskje i mål snart du også?
Tusen takkGod bedring![]()
Du mener jeg, jeg mener duEhm hallo,hvem er rar her?
tusen takk for alle lykkeønsker, gode ord og at dere har tenkt på oss
vært hjemme en times tid nå. hun er ikke dehydert heldigvis,men ørebetennelsen er heftig! fant ut i dag at trommehinnen på venstre hadde sprukket og var blåden var på vei til gro da
sprakk nok tirsdag kveld da hun hylte helt grusomt
stakkars lille jenta mi <3 vi kan gi hun hva hun vil ha av drikke og så mye is hun vil. skal følge meg og sjekke opp ørene hennes hos legen
hun tisser ikke mye, men har ikke blitt dehydert så jeg ble lettet
![]()
Tenkte jeg skulle kjøpe nokMå ikke kjøpe for mye
Pause resten av mnd da?Er vel ikke så lenge før![]()
Hei, heiHeihei! Har dere det bra? Merker at disse solrike dagene har vært godt for kropp og sjel![]()
Nam, det hørtes fristende ut![]()
Ååh hørtes godt ut. Prøver å finne viljestyrken til å være sunn her. Så kommer gubben hjem med sjokolade og chips:-@. Og ikke bare 1 pose chips men 2 poser fordi de i butikken da det ble billigere da siden de hadde tilbud på 2 poser til 40 kr
Høy?men brownies hørtes godt det!
Den er veldig godHva baker du nå?![]()
Håper detÅh, så godt å høre. Nå kan det bare gå oppoverhåper hun er frisk snart!
![]()
Blitt veldig glad i de klærneMye fint der![]()
Hvor mange har du igjen?![]()
En god oppskrift du vil dele eller?Den er veldig god![]()
Ja brownies er jo vanligvis lav![]()
Minsten var gjennom det da var 9 mndr. Så fælt det var. Håper hun blir fort frisk♡♡♡Ja22 mnd <3 tusen takk for det
![]()
Den er veldig god![]()
Ja brownies er jo vanligvis lav![]()
Det synes jeg også. Litt som at jeg gleder meg til å legge meg for å så våkneDet høres ut som en kjekk plan![]()