Ehm hallo,hvem er rar her?Da er dere rarere enn jeg trodde![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehm hallo,hvem er rar her?Da er dere rarere enn jeg trodde![]()
Du har ikke tro på at jeg klarer det?Du tror det ja
Må ikke kjøpe for myeJa det er det![]()
Det var det helt klartVar mer travelt på tirsdag![]()
Hehe nei absolutt ikke. Alltid noe annet å gjøre imensEr jo ikke bestandig like lett å sove hver gang ungen sover![]()
Er da rolig her nåMerker jeg ikke klarer å følge med i skravlingen i kveld
Jeg rakk bare en halvtime!!Ja, du har rast oppover i dag
Glemte du den lange hvilen midt på dagen?![]()
![]()
He he jo klart jeg har detDu har ikke tro på at jeg klarer det?![]()
Lå med mini klistret til puppen hele kvelden fra 18.30 - 22 ca og skravlet meg oppover på listen herDet var det helt klart![]()
Ja ikke så mye som på tirsdagEr da rolig her nå
Hehe, kjenner til den jaHehe nei absolutt ikke. Alltid noe annet å gjøre imens. F.eks skravle her
![]()
Det hørtes lurt ut. Viktig med nok søvnJeg rakk bare en halvtime!!altfor lite! Så nå har jeg lagt meg under dyna!
Ja, da fikk du jo skravlet littLå med mini klistret til puppen hele kvelden fra 18.30 - 22 ca og skravlet meg oppover på listen her.
Hehe ja. Viktig med prioriteringerHehe, kjenner til den jablir ofte skravling her fremfor soving
![]()
Skal nok få til noen jaHe he jo klart jeg har det
Ikke sjekket siden sist da jeg lå på 17. plass men har nok falt en del plasser tenker jeg;-)Ja, da fikk du jo skravlet litt
Hvilken plass ligger du på nå da?
En bra plassering detIkke sjekket siden sist da jeg lå på 17. plass men har nok falt en del plasser tenker jeg;-)
Hva du baker nå?
Hva baker du?![]()
Høy browniesHva baker du?![]()
Nam, det hørtes fristende utHøy brownies![]()
Ja klager ikke på den. Prøver å skravle meg litt opp eller ihvertfall holde meg rundt der en plassEn bra plassering det![]()