Tror ikke jeg kan vente lengre på brødet. Gledings!![]()
Er nå jeg skulle ønske jeg bakte brød selv altså-! Nydelig godt med nystekt brød
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg kan vente lengre på brødet. Gledings!![]()
I morgen er det jo helgNoen som skal noe kjekt I morgen?
En må bare få rompa opp av sofaen. Mange andre som var ute. Og barna elsker det joDeilignå fikk jeg lyst til å dra på fjelltur og grille,marsmellows,kakao og bålkos ❤
Ja, vi har bestemt oss for å være flinkere til detUtemiddag er så herlig![]()
God nattDa tror jeg at jeg tusler og finner sengen. God natt. Skravles i morgen
![]()
Jabare siste uka hun har vært skrikete og vrang. Mer enn normalt. Går vel over får vi håpe
![]()
Kjenner jeg ble litt sjalu nåTror ikke jeg kan vente lengre på brødet. Gledings!![]()
Høres nydelig ut! Mandag blir det soleklart hjemmebakt brød her også.Straks er brødet skjæreklart. Lite slår ferskt brød, geitost og en kopp te til kvelds etter en hektisk dag.![]()
Skulle ha gjort det,får håpe det blir finvær neste uke da vi har litt bedre tidEn må bare få rompa opp av sofaen. Mange andre som var ute. Og barna elsker det jo![]()
Mannen og jeg skal ut å spise lunsj mens minsten sover i vogna. Og så skal jeg på jentekveld/party på kveldenNoen som skal noe kjekt I morgen?

En får bare sørge for at middagen kan legges på engangsgrillSkulle ha gjort det,får håpe det blir finvær neste uke da vi har litt bedre tid![]()
JaEn får bare sørge for at middagen kan legges på engangsgrill![]()
♡♡♡tusen takk for alle lykkeønsker, gode ord og at dere har tenkt på oss
vært hjemme en times tid nå. hun er ikke dehydert heldigvis,men ørebetennelsen er heftig! fant ut i dag at trommehinnen på venstre hadde sprukket og var blåden var på vei til gro da
sprakk nok tirsdag kveld da hun hylte helt grusomt
stakkars lille jenta mi <3 vi kan gi hun hva hun vil ha av drikke og så mye is hun vil. skal følge meg og sjekke opp ørene hennes hos legen
hun tisser ikke mye, men har ikke blitt dehydert så jeg ble lettet
![]()
Det har du rett iStraks er brødet skjæreklart. Lite slår ferskt brød, geitost og en kopp te til kvelds etter en hektisk dag.![]()
Men det er går helt fint å legge fisk på også. Eller tynne grillskiver.Jamen pølser går greit for en dag også
![]()
Hvorfor vente til mandag?Høres nydelig ut! Mandag blir det soleklart hjemmebakt brød her også.
For vi er bedt bort hele helgen, og skal jeg bake brød skal jeg spise det med engangHvorfor vente til mandag?
Ja,masse å velge i mellomMen det er går helt fint å legge fisk på også. Eller tynne grillskiver.
God bedringtusen takk for alle lykkeønsker, gode ord og at dere har tenkt på oss
vært hjemme en times tid nå. hun er ikke dehydert heldigvis,men ørebetennelsen er heftig! fant ut i dag at trommehinnen på venstre hadde sprukket og var blåden var på vei til gro da
sprakk nok tirsdag kveld da hun hylte helt grusomt
stakkars lille jenta mi <3 vi kan gi hun hva hun vil ha av drikke og så mye is hun vil. skal følge meg og sjekke opp ørene hennes hos legen
hun tisser ikke mye, men har ikke blitt dehydert så jeg ble lettet
![]()