Lolo
Forumet er livet
God natt til deg.Da tror jeg at jeg tusler og finner sengen. God natt. Skravles i morgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt til deg.Da tror jeg at jeg tusler og finner sengen. God natt. Skravles i morgen
![]()
Hadde vært gøy å fått til bilstol kravetSeptember er enda ungher håper jeg på å klare kravet for bilstolen
men og være innenfor top 10
![]()
Da tror jeg at jeg tusler og finner sengen. God natt. Skravles i morgen
![]()
Nei da blir det plutselig 15 sider mens du leserSamme her. Må få med meg litt av det som har skjedd. Men ikke ti sider liksom![]()
Er ikke det 2525 innlegg?Hadde vært gøy å fått til bilstol kravet. Hva var det nå igjen?
Ja. Den frister veldig. Og trenger forsåvidt bilstol om ikke lenge uansettHadde vært gøy å fått til bilstol kravet. Hva var det nå igjen?
DDE julekonsertHvilken konsert skal du på? Har så lyst til å gå på en konsert eller revy ila høsten
Høres godt utStraks er brødet skjæreklart. Lite slår ferskt brød, geitost og en kopp te til kvelds etter en hektisk dag.![]()
Ikke sant. Har gått på den "smellen" før. Kommer seg aldri til sluttenNei da blir det plutselig 15 sider mens du leser![]()
Straks er brødet skjæreklart. Lite slår ferskt brød, geitost og en kopp te til kvelds etter en hektisk dag.![]()
Må skravle en del jeg da men kanskje det er håpJa. Den frister veldig. Og trenger forsåvidt bilstol om ikke lenge uansett![]()
Kravet er 2525 innlegg![]()
Oh lord! Det er det ingenting som slårStraks er brødet skjæreklart. Lite slår ferskt brød, geitost og en kopp te til kvelds etter en hektisk dag.![]()
Tror detEr ikke det 2525 innlegg?
Jo fant ut det. Ett stykke igjen men ikke helt uoverkommeligEr ikke det 2525 innlegg?
Må skravle en del jeg da men kanskje det er håp. Snart halvveis i måneden og er snart halvveis til kravet
![]()
Åh, det har du helt rett i![]()
Tror ikke jeg kan vente lengre på brødet. Gledings!Oh lord! Det er det ingenting som slår![]()
Noen som skal noe kjekt I morgen?