Skravletråd september

Vanlig salt. Er helst den det får i her:-). Får spise litt til helgen. Skal ut på lørdagskvelden en tur og
Så gøy ;) er spent på første gang jeg skal ut etter prinsen kommer :) blir ei stund til enda da men...

Det er det her også. Tror ikke jeg har gjort det siden jentungen ble født og det er jo nesten 2,5 år siden. Gleder meg veldig til å få baby i hus igjen :)
Det er da man ser hvor store de egentlig er :P de vokser jammen fort!

For meg betyr høsten kveldsturer. Den kalde luften er så god å gå i. Og så blir det ekstra kos å komme inn:)
Det er sant. Her tåler ikke astmaen min den kjølige høstluften så godt, men er likevel deilig å være ute :)

Ååh,så herlig da ;) det hørtes koselig ut... hva spiste dere?
Det ble så enkelt som pølser, Burger, salat og baguetter. Hadde bare Engangs grill.
Men så greit at ungene kunne fly rundt som dem ville:)

Skulle tatt med seg en stor tømmestokk ut nå :rolleyes: :p

Det ble så enkelt som pølser, Burger, salat og baguetter. Hadde bare Engangs grill.
Men så greit at ungene kunne fly rundt som dem ville:)
Deilig ;) nå fikk jeg lyst til å dra på fjelltur og grille,marsmellows,kakao og bålkos ❤

:-O:-O. Virkelig?? Så lite som jeg føler jeg har skravlet siden sist jeg sjekket. Skravlet meg opp 3 plasser da:-D. Klapp på skulderen til meg:-)

Jepp. Ligg over 900 innlegg mener jeg at jeg så ;) ikke verst!:) jeg var på sjette, men vært her lite idag så datt til 8:p

Back
Topp