Godt jeg ikke er alene daIkke vært så flink idag/kveld jeg heller..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt jeg ikke er alene daIkke vært så flink idag/kveld jeg heller..
Er det bra?Såg på råskap
Juhu! GratulererÅ der var jeg på 2600 innlegg
Ja det blir så deilig med helg! Gleder meg ekstremt mye! Skal kanskje hilse på en nyfødt også <3 det blir kos!Ja, da må du gjøre det
Godt det snart er helg også![]()
Jeg har nettopp fått kveldstur og det var så deilig. Luften er så godBarna er lagt og jeg har lyst til å drikke litervis med te
![]()
Veldig koselig å hilse på nyfødte jaJa det blir så deilig med helg! Gleder meg ekstremt mye! Skal kanskje hilse på en nyfødt også <3 det blir kos!
Ikke sjekket plasseringen min idag, ikke vært på pc. Men har nok falt siden sist jeg sjekket som var på tirsdag var det velHeldigvis ikke plasseringene som tellermen gøy havne litt oppi toppsjiktet. Har falt to plasser idag jeg
![]()
Helt greitEr det bra?
Ååh,så herlig daJa, så deilig å være ute. I dag tok vi middagen på stranda .
JaEr borte 5-10 min og plutselig 8 sider å lese gjennom:-D
Akkurat skrudd over jeg også nå.Helt greit![]()
Det er deiligDellig å slenge føtterne opp i sofa og nyte kvelden![]()
Ja sant det. Greit å se om det er noe spennende men de er nå flinke å finne kjekke premier daVet ikke hva jeg prøver på neste måned
Får se an hva krav og premier er først![]()
De er så små og skjøre <3 lenge siden jeg har holdt en sånn liten en nå <3Veldig koselig å hilse på nyfødte ja
Skal jeg også neste uke![]()
Ja, det er alltid fine premier nåJa sant det. Greit å se om det er noe spennende men de er nå flinke å finne kjekke premier da![]()
Vanlig salt. Er helst den det får i herPotetgull er godthva kjøpte han? Gleder meg til lørdag,da dkal jeg spise potetgull og dip
![]()
Det får ikke jegKanskje de ha fått redbull?
Noen skyter jo i fra herGodt jeg ikke er alene da![]()
For meg betyr høsten kveldsturer. Den kalde luften er så god å gå i. Og så blir det ekstra kos å komme innHørtes fantastisk uther har jeg kost meg med en stoor kopp med te. Vurderer en til
![]()
Det er det her også. Tror ikke jeg har gjort det siden jentungen ble født og det er jo nesten 2,5 år siden. Gleder meg veldig til å få baby i hus igjenDe er så små og skjøre <3 lenge siden jeg har holdt en sånn liten en nå <3