Mye fint derLitt overalt, ingen faste stedermen litt ekstra glad i Nameit..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye fint derLitt overalt, ingen faste stedermen litt ekstra glad i Nameit..
Haha ja kan ikke vær lenge borte uten å ha masse å lese seg opp på igjenJavar i byen og trilletur i flere timer idag. Vips, 50-60 sider
![]()
Du ligger på 14.Ikke sjekket plasseringen min idag, ikke vært på pc. Men har nok falt siden sist jeg sjekket som var på tirsdag var det vel
Så gøyVanlig salt. Er helst den det får i her. Får spise litt til helgen. Skal ut på lørdagskvelden en tur og
Det er ihvertfall ikke megNoen skyter jo i fra her![]()
Det er da man ser hvor store de egentlig erDet er det her også. Tror ikke jeg har gjort det siden jentungen ble født og det er jo nesten 2,5 år siden. Gleder meg veldig til å få baby i hus igjen![]()
Det er sant. Her tåler ikke astmaen min den kjølige høstluften så godt, men er likevel deilig å være uteFor meg betyr høsten kveldsturer. Den kalde luften er så god å gå i. Og så blir det ekstra kos å komme inn![]()
Ikke meg hellerDet er ihvertfall ikke meg![]()
Kake du skal bake?Da er jeg i gang med baking igjenså er det parti leder debatt senere
![]()
Ja, de gjør detDet er da man ser hvor store de egentlig erde vokser jammen fort!
Det ble så enkelt som pølser, Burger, salat og baguetter. Hadde bare Engangs grill.Ååh,så herlig dadet hørtes koselig ut... hva spiste dere?
Gidder du ta mine og?Må få trimma vekk de siste kiloene etter graviditeten![]()
:-O:-O. Virkelig?? Så lite som jeg føler jeg har skravlet siden sist jeg sjekket. Skravlet meg opp 3 plasser da:-D. Klapp på skulderen til megDu ligger på 14.![]()
Haha ja kan ikke vær lenge borte uten å ha masse å lese seg opp på igjen![]()
Så deilig med kveldstur!Jeg har nettopp fått kveldstur og det var så deilig. Luften er så godBarna er lagt og jeg har lyst til å drikke litervis med te
![]()
DeiligDet ble så enkelt som pølser, Burger, salat og baguetter. Hadde bare Engangs grill.
Men så greit at ungene kunne fly rundt som dem ville![]()
Utemiddag er så herligJa, så deilig å være ute. I dag tok vi middagen på stranda .
:-O:-O. Virkelig?? Så lite som jeg føler jeg har skravlet siden sist jeg sjekket. Skravlet meg opp 3 plasser da:-D. Klapp på skulderen til meg![]()
Har ikke vært mye ute siden fødselen, vært i ett bryllup ellers foreningSå gøyer spent på første gang jeg skal ut etter prinsen kommer
blir ei stund til enda da men...