He he ja det hadde vært gøyKanskje vi skal bli veskedesigner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he ja det hadde vært gøyKanskje vi skal bli veskedesigner![]()
Så bra hun sover bedre danyt at hun har en lenger lur i dag enn vanlig, det kan bli lenge til neste gang Haha spiser hun dårlig i dag eller krangler med flaska?
Det går veldig bra, det kan se ut til at han har melkeallergi, og etter å ha startet med nutramigen i går er han en helt annen unge. Veldig deilig å se at han ikke har så vondt lenger![]()
Ja kroppen sier gjerne ifra...
Deilig med frisk luft da![]()
HeheÅh, nå fikk jeg lyst på kokt egg og stekt bacon til lunsj! Hadde man bare hatt bacon.![]()
Ja, jeg hadde egentlig time i dag, men det ble flytta til i morraÅ det er grusomt med tannverk! Har du ringt tannlegen? Masse god bedring!
Hehehva ble det til lunch?
Joda, bare hønemams som blir bekymra når det er utenfor normalenhun har jo bare sovet 2 timer i strekk nå da, men det tilhører sjeldenhetene til vanlig. Våkner smått, men vender bare på hodet og sover videre
![]()
Ja, hun har spist litt dårlig siden igår kveld. Kranglete og skriker endel når halve flaska på 135ml er spist. Ender som regel opp med at hun har 30-40ml igjen i flaska.. ved siste matinga halv 10 holdt vi på i totalt en time med et bleieskift imellom. Spiste bare 75-80ml av den. Kjempesur under matingen. Gikk på badet og la henne på stellebordet og plutselig smørblid igjenhun har alltid elsket å ligge på stellebordet
![]()
Ja, jeg hadde egentlig time i dag, men det ble flytta til i morra
jaBlitt stor da. Her er han bare 8 måneder enda
![]()
Hadde ikke så vondt i går, men holder vel ut til i morgenDet er jo kjedelig når du har vondt! Får håpe dagen går fort da![]()
Hadde ikke så vondt i går, men holder vel ut til i morgen
Ja jeg er dårlig på det selv. Fordi jeg får så dårlig samvittighet overfor de jeg jobber med. Men har klart å slå fra meg den tanken!Den gjør det,jeg har hvert veldig dårlig på å lytte til kroppen tidligere. Men det er bare dumt å ikke gjøre det, for man blir ofte bare mye værre da...
Ha det var veldig deilig![]()
Men gruer meg til å gå ditJa vi får jo håpe det![]()
Ja ser den, man blir gjerne litt mer obs når noe er annerledes enn det pleier. Jeg skjønner, det er jo ikke noe gøy når de holder på sånn.
Flere som liker stellebordet ja, her kan han ligge å glo i veggen over stellebordet lenge haha![]()
neiGår det bedre med henne eller? Må ha masse god bedring til jenta diHaha er ikke det typisk mannfolk da
![]()
HurraHurra ny klokke til meg i posten i dag![]()
å så bra daJa det var veldig deilig og han har nesten ikke gulpa etter vi starta med den andre melka heller![]()
Ja jeg er dårlig på det selv. Fordi jeg får så dårlig samvittighet overfor de jeg jobber med. Men har klart å slå fra meg den tanken!
Er det fin temperatur hos deg?
Og lommebokMen smak og behag![]()
Her går det fintGod dag damerhvordan går det med dere?