Skravletråd september

Så godt det hjalp å gi han nutramigen

Ja veldig, er en helt ny unge og så deilig å se at han ikke har så vondt lenger :) men det morsomste må ha hvert i morges så var det den gamle legen til søstra mi som hadde legevisitt. Han hadde jaggu forandret set på de 13 åra det er siden jeg så han sist :P

Sover mini godt om dagen nå eller? :)
Jeg sitter å slapper av på verandaen mens lillebror sover :)

Bedre enn tidligere. Men idag må hun ha en sovedag eller no.. vil ikke spise like mye hittil idag som tidligere dager, så vurderer å vekke henne snart for mat.. over 3 timer siden sist. Hun pleier å sove em stund på morningen ved første lur, men ikke så mye i denne tiden. Synes det er herlig at hun endelig får skikkelig god søvn da hun har sovet urolig ofte.. men liker ikke at hun krangler sånn med flaskematinga.. surpomå idag når hun er våken :p

Alt bra med lillemann nå? Leste du var innlagt med han inatt..

Han har jo slitt med magen og gulping lenge, men så gikk det over til ekstra mye gulping og fikk blodig slim i avføringen. Så var hos legen i går og etter han hadde pratet med barnelegen på sykehuset ville de ha han inn. Det ser ut til at han ikke tåler kumelk så nå får han nutramigen og jeg er uten melk (delammer) og vi ser allerede stor forskjell. Så da fikk vi lov å reise hjem i dag av legen.
huff stakkars liten :( godt de fant ut hva det var da :)

Bedre enn tidligere. Men idag må hun ha en sovedag eller no.. vil ikke spise like mye hittil idag som tidligere dager, så vurderer å vekke henne snart for mat.. over 3 timer siden sist. Hun pleier å sove em stund på morningen ved første lur, men ikke så mye i denne tiden. Synes det er herlig at hun endelig får skikkelig god søvn da hun har sovet urolig ofte.. men liker ikke at hun krangler sånn med flaskematinga.. surpomå idag når hun er våken :p

Alt bra med lillemann nå? Leste du var innlagt med han inatt..

Så bra hun sover bedre da :) nyt at hun har en lenger lur i dag enn vanlig, det kan bli lenge til neste gang Haha spiser hun dårlig i dag eller krangler med flaska?

Det går veldig bra, det kan se ut til at han har melkeallergi, og etter å ha startet med nutramigen i går er han en helt annen unge. Veldig deilig å se at han ikke har så vondt lenger :)

Ikke noe gøy å være sykemeldt men det kan jaggu være godt når det trengs :) håper det hjelper på med sofaen :) jo det går bra, lillebror sover og jeg sitter på verandaen og nyter varmen :)
Ja kroppen sier gjerne ifra...

Deilig med frisk luft da :)

Back
Topp