JippiHurra ny klokke til meg i posten i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JippiHurra ny klokke til meg i posten i dag![]()
Det hadde vært noe jaVi stenger bv hele helga![]()
Så godt det hjalp å gi han nutramigen
Sover mini godt om dagen nå eller?
Jeg sitter å slapper av på verandaen mens lillebror sover![]()
Snuppa sover utejeg ligger på sofaen med tannværk
![]()
god dagGod dag damerhvordan går det med dere?
Jeg får titte inn der daLigger bilde av den i kalendertråden på høytider
Den ble med ved ett uhell
Men smak og behagSkjønner ikke det helt selv...
Brukes ofte her det også jaFant det ut når jeg begynte å lage mat hver dagfra scratch
og hekta på alt med løk og hakkede tomater og for tiden
![]()
huff stakkars litenHan har jo slitt med magen og gulping lenge, men så gikk det over til ekstra mye gulping og fikk blodig slim i avføringen. Så var hos legen i går og etter han hadde pratet med barnelegen på sykehuset ville de ha han inn. Det ser ut til at han ikke tåler kumelk så nå får han nutramigen og jeg er uten melk (delammer) og vi ser allerede stor forskjell. Så da fikk vi lov å reise hjem i dag av legen.
Brukes ofte her det også ja![]()
Kjøpte med litt ekstra fra butikken jeg nåJa det er gjerne det jeg ofte mangler når jeg Skal lage noe! Bør begynne å lære!
Bedre enn tidligere. Men idag må hun ha en sovedag eller no.. vil ikke spise like mye hittil idag som tidligere dager, så vurderer å vekke henne snart for mat.. over 3 timer siden sist. Hun pleier å sove em stund på morningen ved første lur, men ikke så mye i denne tiden. Synes det er herlig at hun endelig får skikkelig god søvn da hun har sovet urolig ofte.. men liker ikke at hun krangler sånn med flaskematinga.. surpomå idag når hun er våken![]()
Alt bra med lillemann nå? Leste du var innlagt med han inatt..
Setter ekstra smak på maten jaAlt blir liksom litt bedre med løk oppi![]()
god dagher koser jeg meg med jenta mi som ørebetennelse <3 pappaen skulle ha sluttet på jobb men har ikke hørt noe enda
![]()
huff stakkars litengodt de fant ut hva det var da
![]()
Kanskje vi skal bli veskedesignerAt det er dyrt brtyr vikelig ikke at det er fint nei
Ja kroppen sier gjerne ifra...Ikke noe gøy å være sykemeldt men det kan jaggu være godt når det trengshåper det hjelper på med sofaen
jo det går bra, lillebror sover og jeg sitter på verandaen og nyter varmen
![]()