Skravletråd september

Så bra hun sover bedre da :) nyt at hun har en lenger lur i dag enn vanlig, det kan bli lenge til neste gang Haha spiser hun dårlig i dag eller krangler med flaska?

Det går veldig bra, det kan se ut til at han har melkeallergi, og etter å ha startet med nutramigen i går er han en helt annen unge. Veldig deilig å se at han ikke har så vondt lenger :)

Joda, bare hønemams som blir bekymra når det er utenfor normalen:p hun har jo bare sovet 2 timer i strekk nå da, men det tilhører sjeldenhetene til vanlig. Våkner smått, men vender bare på hodet og sover videre :p både krangler og spiser dårligere idag.

Ja, hun har spist litt dårlig siden igår kveld. Kranglete og skriker endel når halve flaska på 135ml er spist. Ender som regel opp med at hun har 30-40ml igjen i flaska.. ved siste matinga halv 10 holdt vi på i totalt en time med et bleieskift imellom. Spiste bare 75-80ml av den. Kjempesur under matingen. Gikk på badet og la henne på stellebordet og plutselig smørblid igjen :p hun har alltid elsket å ligge på stellebordet :p

Såbra det ordna seg! Ingenting varmer mammahjertet mer når ungene har det bra igjen :)

Ja kroppen sier gjerne ifra...

Deilig med frisk luft da :)

Den gjør det,jeg har hvert veldig dårlig på å lytte til kroppen tidligere. Men det er bare dumt å ikke gjøre det, for man blir ofte bare mye værre da...

Ha det var veldig deilig :)

Joda, bare hønemams som blir bekymra når det er utenfor normalen:p hun har jo bare sovet 2 timer i strekk nå da, men det tilhører sjeldenhetene til vanlig. Våkner smått, men vender bare på hodet og sover videre :p

Ja, hun har spist litt dårlig siden igår kveld. Kranglete og skriker endel når halve flaska på 135ml er spist. Ender som regel opp med at hun har 30-40ml igjen i flaska.. ved siste matinga halv 10 holdt vi på i totalt en time med et bleieskift imellom. Spiste bare 75-80ml av den. Kjempesur under matingen. Gikk på badet og la henne på stellebordet og plutselig smørblid igjen :p hun har alltid elsket å ligge på stellebordet :p

Ja ser den, man blir gjerne litt mer obs når noe er annerledes enn det pleier. Jeg skjønner, det er jo ikke noe gøy når de holder på sånn.
Flere som liker stellebordet ja, her kan han ligge å glo i veggen over stellebordet lenge haha :P

Den gjør det,jeg har hvert veldig dårlig på å lytte til kroppen tidligere. Men det er bare dumt å ikke gjøre det, for man blir ofte bare mye værre da...

Ha det var veldig deilig :)
Ja jeg er dårlig på det selv. Fordi jeg får så dårlig samvittighet overfor de jeg jobber med. Men har klart å slå fra meg den tanken!

Er det fin temperatur hos deg?

Ja ser den, man blir gjerne litt mer obs når noe er annerledes enn det pleier. Jeg skjønner, det er jo ikke noe gøy når de holder på sånn.
Flere som liker stellebordet ja, her kan han ligge å glo i veggen over stellebordet lenge haha :P

Ja. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre :p vil ikke hun skal sove for lange lurer på dagen heller. De skal være forbeholdt natta :p vil få i helle massemasse mat :p hun har vært skikkelig flink de siste to ukene med maten. Krangla endel med flaska, men likevel spist opp alt de aller fleste gangene. Så idag er iallefall en merkelig dag sånn sett :p

Hun gliser så stort mens vi holder på der inne. Pleier å tulle og tøyse masse og flire til henne mens vi holder på. Gjør det til en liten kosestund. Hun elsker det. Gliser frs øre til øre og spreller i vei :p

Går det bedre med henne eller? Må ha masse god bedring til jenta di :) Haha er ikke det typisk mannfolk da :p
nei :( skal ned til legevakten igjen da urinen hennes lukter og veldig gul brun så legen ville sjekke henne og passe på at henne ikke er dehydert. kan putte medisin og ibux i saft så skal prøve dette senere idag :)

Ja jeg er dårlig på det selv. Fordi jeg får så dårlig samvittighet overfor de jeg jobber med. Men har klart å slå fra meg den tanken!

Er det fin temperatur hos deg?

Kjenner til den tankegangen der, men der er jo bare dumt så er bra du har klart å legge den fra deg :)

Ja det er godt og varmt, orker ikke å sitte i sola så sitter i skyggen :P

Back
Topp