Skravletråd september

legevakten ringer opp igjen etter at sykepleieren har fått snakke med en lege :) siden ikke paracet og ibux virker som det skal, men antibioktaen kan ta litt tid før den virker. feberen hennes synker sakte og når hun i tilegg nesten kaster opp når vi sprøyter medisin og ibux i munnen liker ikke jeg dette.... hun får ned halvparten av dosen og det er ikke stor dose. 2 ml med medsin og 2,5 med ibux :/ hønemor signalene slår inn for fult her <3

Neimen ugf da. Hva har skjedd?

Han har jo slitt med magen og gulping lenge, men så gikk det over til ekstra mye gulping og fikk blodig slim i avføringen. Så var hos legen i går og etter han hadde pratet med barnelegen på sykehuset ville de ha han inn. Det ser ut til at han ikke tåler kumelk så nå får han nutramigen og jeg er uten melk (delammer) og vi ser allerede stor forskjell. Så da fikk vi lov å reise hjem i dag av legen.

God dag :) går greit. Sykemeldt og hjemme. Men er godt plassert i sofaen. Så det er deilig det :) hva med deg?

Ikke noe gøy å være sykemeldt men det kan jaggu være godt når det trengs :) håper det hjelper på med sofaen :) jo det går bra, lillebror sover og jeg sitter på verandaen og nyter varmen :)

Han har jo slitt med magen og gulping lenge, men så gikk det over til ekstra mye gulping og fikk blodig slim i avføringen. Så var hos legen i går og etter han hadde pratet med barnelegen på sykehuset ville de ha han inn. Det ser ut til at han ikke tåler kumelk så nå får han nutramigen og jeg er uten melk (delammer) og vi ser allerede stor forskjell. Så da fikk vi lov å reise hjem i dag av legen.
Så godt det hjalp å gi han nutramigen

Lille U sover igjen, og jeg fortsetter og se på vesker på zalando..

Men unnskyld meg, denne var virkelig ikke pen i mine øyne..
(Men hva gjør det, ville aldri ha brukt over 10.000,- på en veske heller)
sara-battaglia-black-teresa-fringe-shoulder-bag-product-2-14235909-371338723_large_flex.jpeg
Den var alt for spesiell for meg :p

Back
Topp