Ja,spinat er undervurdert![]()
Fant det ut når jeg begynte å lage mat hver dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,spinat er undervurdert![]()
Går bra her. Med deg da?God dag damerhvordan går det med dere?
Går bra her. Med deg da?
Neimen ugf da. Hva har skjedd?Jo det går bra her, var veldig deilig å komme hjem etter en natt på sykehuset med lillebror![]()
Neimen ugf da. Hva har skjedd?
Ja det er gjerne det jeg ofte mangler når jeg Skal lage noe! Bør begynne å lære!Blir ofte brukt i allefall![]()
God dagGod dag damerhvordan går det med dere?
God daggår greit. Sykemeldt og hjemme. Men er godt plassert i sofaen. Så det er deilig det
hva med deg?
God dag damerhvordan går det med dere?
Så godt det hjalp å gi han nutramigenHan har jo slitt med magen og gulping lenge, men så gikk det over til ekstra mye gulping og fikk blodig slim i avføringen. Så var hos legen i går og etter han hadde pratet med barnelegen på sykehuset ville de ha han inn. Det ser ut til at han ikke tåler kumelk så nå får han nutramigen og jeg er uten melk (delammer) og vi ser allerede stor forskjell. Så da fikk vi lov å reise hjem i dag av legen.
Den var alt for spesiell for megLille U sover igjen, og jeg fortsetter og se på vesker på zalando..
Men unnskyld meg, denne var virkelig ikke pen i mine øyne..
(Men hva gjør det, ville aldri ha brukt over 10.000,- på en veske heller)
![]()
God dagalt bra her. Venter på mini ska våkne og spise. Enn der?
Får håpe det ikke tar helt av i helgaMange gjør det ja![]()
Godt med en frisk smakKjempegodt! Jeg topper det hele med sitron, salt og pepper..: smakte helt fantastisk!
![]()
og husk margarin hvis du ikke har!
Ja![]()
![]()
Vi stenger bv hele helgaFår håpe det ikke tar helt av i helga![]()
Blitt stor daJapupp er bra når de er syke
lille N er jo 22 mnd
Det kan jeg tenke megDer var deigen på heving
Gikk mye lettere når jeg la fra meg mobilen![]()
![]()