Ja,er kjempe spennendevi lager jo mye mat fra andre land,er egentlig sjeldent vi har typisk norsk husmannskost
![]()
Noen tips til spennende middager da? Er alltid på jakt etter nye ting å prøve
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,er kjempe spennendevi lager jo mye mat fra andre land,er egentlig sjeldent vi har typisk norsk husmannskost
![]()
Kommer ikke på noe i farta,vi søker bare opp på nettNoen tips til spennende middager da? Er alltid på jakt etter nye ting å prøve![]()
Der var deigen på hevingFår titte innom igjen når den hever![]()
Kommer ikke på noe i farta,vi søker bare opp på nettmen går mye i indisk,thai eller kinesisk
![]()
Greit å ha liggendeJeg og nå iallfallbåde jeg og mannen kjøpte
he he
Bare spinat?Her blir det mye med spinat for tiden! Er blitt hekta på det![]()
Ja absolutt! Noe man alltid får brukt for. Bør absolutt ha i kjøleskapet til enhver tid.Greit å ha liggende![]()
JaIhvertfall væske. Her har han ikke spist så mye idag og vann ligger han bare å spytter ut og leker med. Men pupp er godt.
![]()
Bare spinat?![]()
Takk for omtankenUff da atakkars fingeren din
Skjønner ikke det helt selv...Kjære vene!
Hva er det folk kaster bort penger på?
Var jo langt i fra fin den der...
Gratulerer.Hurra ny klokke til meg i posten i dag![]()
Å så gøyHurra ny klokke til meg i posten i dag![]()
Ligger bilde av den i kalendertråden på høytiderGratulerer.
Hvordan klokke?
Yes det er det så absoluttÅ så gøy![]()
Blir ofte brukt i allefallJa absolutt! Noe man alltid får brukt for. Bør absolutt ha i kjøleskapet til enhver tid.
Ja,spinat er undervurdertHehe, SÅ hekta er jeg ikke. Men leter opp oppskrifter der spinat er med i. Når den vendes inn i panna med f.eks svinekjøtt, hvitløk,chili og gulrot smaker det kjempegodt!
Lurer på om jeg skal steke meg noen egg til lunchDet fikk jeg veldig lysst på nå. Og sammen med grovskive og litt ost mellom skiva og egget
![]()