Skravletråd september

Æsj nå skravle jeg her mens jeg rørte i gryta. Smør og melk skulle nå 37 grader å nå skravla jeg meg bort å det er sikkert 90 grader oppi det :o
*blåserpåfingeren*

Æsj nå skravle jeg her mens jeg rørte i gryta. Smør og melk skulle nå 37 grader å nå skravla jeg meg bort å det er sikkert 90 grader oppi det :o
*blåserpåfingeren*
Må kanskje ta en liten pause når du lager deigen da:p ;)
Hørtes vel varmt ut :eek:

Æsj nå skravle jeg her mens jeg rørte i gryta. Smør og melk skulle nå 37 grader å nå skravla jeg meg bort å det er sikkert 90 grader oppi det :eek:
*blåserpåfingeren*
Hihi, fort gjort.
Jeg pleier å putte digitalt steketermometer i når jeg holder på med slikt, ikke fingeren

Det er sant!
Digger fastlegen min:)
Jeg hadde samme fastlege i 26år,mamma hadde samme lege også og min datter...helt til jeg byttet i fjor for han hadde glemt å gi meg beskjed om en diagnose jeg ble utredet for i 3år!!! Så jeg hadde gått i 3 år uten å vite at det feilet meg noe...men likevell fortsette å sende meg til forskjellige leger/undersøkelser/tablettkurer og det ene å det andre...
Byttet til en yngre her jeg bor nå,og er kjempe fornøyd ;)

Herregud! Når det gror mugg i bunnen av skittentøyskurven :@

Jeg hadde samme fastlege i 26år,mamma hadde samme lege også og min datter...helt til jeg byttet i fjor for han hadde glemt å gi meg beskjed om en diagnose jeg ble utredet for i 3år!!! Så jeg hadde gått i 3 år uten å vite at det feilet meg noe...men likevell fortsette å sende meg til forskjellige leger/undersøkelser/tablettkurer og det ene å det andre...
Byttet til en yngre her jeg bor nå,og er kjempe fornøyd ;)
Oj! Det er ikke bra!

Back
Topp