Koser meg med snuppaTitt titt dæven døtte så lang skravletråden har blitt allerede!Dere jobber jammen på!
Hva driver dere med i dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koser meg med snuppaTitt titt dæven døtte så lang skravletråden har blitt allerede!Dere jobber jammen på!
Har et på pinnene jeg også, men krølle til mønsteret og mistet motetHar ett babyteppe som jeg aldri har blitt ferdig med. Men ikke mye igjen nå
.
Du gjør idag da?
Sitter på bussen hjem akkurat nå. Skal vel hente snuppa i bhg. Og deretter kapitulere. Hvis mamma kan passe henne litt da.Titt titt dæven døtte så lang skravletråden har blitt allerede!Dere jobber jammen på!
Enig. Mye lettere å ha marius med rundfelling under klærne enn den klassiske.
Genseren jeg holder på med nå er til meg selv, men blir nok den siste egenstrikken på lang til. Jenta vokser fort og har flere tantebarn som ønsker seg nye gensre ;p
Er så morsomt å se tilbake tilEller når man kunne dra internettledningen rundt![]()
Gammel er hun?Koser meg med snuppa![]()
Kapitulere hørtes ikke så ukjent ut. Håper du får muligheten til å slappe av littSitter på bussen hjem akkurat nå. Skal vel hente snuppa i bhg. Og deretter kapitulere. Hvis mamma kan passe henne litt da.
Er lov å jukse littNei ikke hjemmelaget i dagSkikkelig ordentlig fryst rett fra butikken. Koker litt ekstra saus og grønnsaker så. Da har me juksa litt
05. Oktober er jo rett rundt hjørnet!!
Hvordan har svangerskapet ditt vært?
Hei hei!Skravlefrøkner, titter innom for å si hei fra jobbhar et lite 10 min før neste kunde
![]()
Hun er straks 11 mndGammel er hun?
Kapitulere hørtes ikke så ukjent ut. Håper du får muligheten til å slappe av litt![]()
Joda, hyggelige kunderHei hei!
10 minutter well spent!![]()
fin dag på jobb?
Var det frisør du er?Skravlefrøkner, titter innom for å si hei fra jobbhar et lite 10 min før neste kunde
![]()
JeppVar det frisør du er?![]()
Ikke termin før neste år, februar! Høres og føles så lenge til ut. Hehe! Og er jo lenge igjen. Bare 17 uker på veiEr lov å jukse litt
Ikke mange dagene igjen nå nei
Når har du termin da?
Svangerskapet har vært supert egentligjobbet fram til for 2 uker siden..jobber i en klesbutikk så kjente det godt i rygg å bena..pluss fikk en del kynnere,så sjefen ba meg om å sykmld meg
Til deg da?
Ja og ikke minst mobileneJa,man var fastlåst når man snakkes i tlfn tidligere ja...var jo en ny verden da trådløse telefonene kom![]()
Ikke lett alltid å holde orden på mønsteretHar et på pinnene jeg også, men krølle til mønsteret og mistet motet![]()
Bare slappet av og hentet meg inn egentlig. Har lavt blodtrykk og blodtrykksfall så en del svimmel! Hjelper med en dag hjemme midt i uken![]()
Så herlig alder! Og veldig fart og spenningHun er straks 11 mnd![]()
Ja veldig avslappende dag hjemmeJoda, hyggelige kunderskulle ønske jeg var i bedre form, men det blir vel
har du en fin dag?