Skravletråd september

Har ett babyteppe som jeg aldri har blitt ferdig med:-). Men ikke mye igjen nå:-).
Du gjør idag da?
Har et på pinnene jeg også, men krølle til mønsteret og mistet motet :P

Bare slappet av og hentet meg inn egentlig. Har lavt blodtrykk og blodtrykksfall så en del svimmel! Hjelper med en dag hjemme midt i uken :-)

Titt titt dæven døtte så lang skravletråden har blitt allerede! :D Dere jobber jammen på!

Hva driver dere med i dag? :-)
Sitter på bussen hjem akkurat nå. Skal vel hente snuppa i bhg. Og deretter kapitulere. Hvis mamma kan passe henne litt da.

Enig. Mye lettere å ha marius med rundfelling under klærne enn den klassiske.
Genseren jeg holder på med nå er til meg selv, men blir nok den siste egenstrikken på lang til. Jenta vokser fort og har flere tantebarn som ønsker seg nye gensre ;p

Jeg har bare to tantebarn, men om de ønsker seg nye gensre vet jeg ikke noe om, og jeg har mer enn nok med min egen familie egentlig, jeg er ingen superstrikker. Og venter altså mitt tredje barn

Skravlefrøkner, titter innom for å si hei fra jobb :) har et lite 10 min før neste kunde :)

Nei ikke hjemmelaget i dag :P Skikkelig ordentlig fryst rett fra butikken. Koker litt ekstra saus og grønnsaker så. Da har me juksa litt;) 05. Oktober er jo rett rundt hjørnet!!

Hvordan har svangerskapet ditt vært?
Er lov å jukse litt :)
Ikke mange dagene igjen nå nei :D
Når har du termin da?

Svangerskapet har vært supert egentlig :) jobbet fram til for 2 uker siden..jobber i en klesbutikk så kjente det godt i rygg å bena..pluss fikk en del kynnere,så sjefen ba meg om å sykmld meg :p
Til deg da?

Varmt her idag. Huff hun gråt helt sykt når jeg gikk :( men må på møtet ellers trekker de penger fra meg... Kommer til å nevne at hun er syk og trenger mammaen sin ❤️ holder hun hjemme i morgen og fredag er det planleggingsdag. Nå koser hun seg med pappa ❤️ han sendte melding nå :)

Er lov å jukse litt :)
Ikke mange dagene igjen nå nei :D
Når har du termin da?

Svangerskapet har vært supert egentlig :) jobbet fram til for 2 uker siden..jobber i en klesbutikk så kjente det godt i rygg å bena..pluss fikk en del kynnere,så sjefen ba meg om å sykmld meg :p
Til deg da?
Ikke termin før neste år, februar! Høres og føles så lenge til ut. Hehe! Og er jo lenge igjen. Bare 17 uker på vei :-) Fint svangerskap egentlig. Hadde hypermesis sist så er veldig takknemlig for at jeg bare sliter med blodtrykk og sånn nå :-)

Hørtes tøft ut å jobbe i klesbutikk så langt ut! Det er jammen godt jobbet!! :-) jente eller gutt i magen? Funnet navn?

Har et på pinnene jeg også, men krølle til mønsteret og mistet motet :P

Bare slappet av og hentet meg inn egentlig. Har lavt blodtrykk og blodtrykksfall så en del svimmel! Hjelper med en dag hjemme midt i uken :-)
Ikke lett alltid å holde orden på mønsteret:-).

Oi ikke kjekt:-). Greit å få en dag å hente seg inn på da:-)

Back
Topp