Skravletråd september

Hørtes rolig og fint ut det da :) triller du langt? :)
Jeg skal vel rett hjem og sove. Er helt ferdig jeg nå, rett og slett. Men må hente snuppa i bhg. Vet ikke helt når det blir :( kanskje mamma kan hente henne.

Igår ble det to timer. Trilla ned til byen, men gikk masse omveier og mellom nabolag slik at det ble en lang tur. Opp og ned i uttallige bakker :p tar egentlig bare et kvarter om jeg går rett ned :)

Rekker du ikke å duppe kjapt før du må hente henne? :)

Flittige frøkener her inne :p

Idag står husarbeid og trilletur på plakaten. Enn der? :)
Så flink du er! Ikke husarbeid her! :D Bare hjemme å slappe av for å lade opp til 2 dager til på jobb:-) Gravid og gradert sykemeldt! Litt kjedelig men godt å hente seg inn :-) er du i perm?

Går fort unna :p

Her har jeg nettopp vært en lengre tur med hunden...nå ligger hunden og katten oppi sofaen og koser seg ;) skal straks begynne middagen til jenta kommer hjem fra skolen.
Der da?
Hørtes ut som en deilig da altså!

Jeg er gradert sykemeldt så har hjemmedag. Fått gjort litt hjemmekontor og nå ligger jeg rett ut og slapper av :-)

Hva blir det til middag?

Så flink du er! Ikke husarbeid her! :D Bare hjemme å slappe av for å lade opp til 2 dager til på jobb:-) Gravid og gradert sykemeldt! Litt kjedelig men godt å hente seg inn :-) er du i perm?

Da må du hvile deg opp ;) ja, er i permisjon til ca mai :)

Ååh..ble jo jeg i mimrehjørnet igjen :p telefon som hang fast på veggen eller sto på telefonbenken i gangen med 5m lang ledning så du hadde mulighet til å gå inn på et annet rom :p
Husker ennå mormor hadde en slik tlf:-). Og en tlf med en rund skive hvor du slo nr. Med hull i:-)

Kan tenke meg det ikke passer så veldig bra da. Ikke pent å bryte mønsteret på flere steder da i fellingen.

Til en gutt så synes egentlig jeg at det ikke ser feminint ut. Er vel at rundfelling kan gjøre at skuldrene ser smalere utt, enn klassisk gjør. Om han selv ikke synes det ser feminint ut, og kommenterer det, så ville jeg nok ha kjørt på med rundfelling om du vil. Laget klassisk til mannen, da han nekta rundfelling :p

Skuldrene blir smalere ja, hvilket jeg tenker er praktisk under yttertøy.
Og gutter før de er 20 omtrent har jo ikke så mye bredere skuldre enn jenter heller. I alle fall ikke så lenge de går på barneskolen. Så derfor synes jeg rundfelling kan fungere, men når det blir aktuelt skal han få velge. Dersom jeg skal strikke til mannen blir det nok klassisk, men han ER jo en mann, dvs med bredere skuldre enn meg. Jeg skal ha med rundfelling når den tid kommer, men vi voksne, og særlig jeg selv, havner langt bak i strikekkøen, ungene er to, snart tre, og de vokser....

Hørtes ut som en deilig da altså!

Jeg er gradert sykemeldt så har hjemmedag. Fått gjort litt hjemmekontor og nå ligger jeg rett ut og slapper av :-)

Hva blir det til middag?
Ja,er jo knall høstvær ute :) sol & blå hinmel :D
Er sykmldt 100% selv,går ut i perm fra mandag av da :)

Bli ikke mer avansert enn grøt i dag ;) i følge gubben er ikke grøt noe middag,men nå er han bortreist så da blir det grøt :)

Titt titt dæven døtte så lang skravletråden har blitt allerede! :D Dere jobber jammen på!

Hva driver dere med i dag? :-)
Skravler i vei:-). Har gått en tur med mini på første luren hans. Hadde egentlig tenkt å se etter kjøkken men mini er forkjølt og hadde feber i natt så er bare hjemme med han. Nå sover han og jeg vurderer å strikke litt hvis jeg klarer å løsrive meg her ifra litt :-P

Husker ennå mormor hadde en slik tlf:-). Og en tlf med en rund skive hvor du slo nr. Med hull i:-)
Ja,der du måtte en runde rundt for å slå neste nummer :p haha!!!

Ja,er jo knall høstvær ute :) sol & blå hinmel :D
Er sykmldt 100% selv,går ut i perm fra mandag av da :)

Bli ikke mer avansert enn grøt i dag ;) i følge gubben er ikke grøt noe middag,men nå er han bortreist så da blir det grøt :)
Grøt er godt da! Fnis... Her blir det. Trommevirvel.... Fiskegrateng! :P Ikke akkurat spennende men sånn er det når lillemann får velge :-) termin snart du da?

Grøt er godt da! Fnis... Her blir det. Trommevirvel.... Fiskegrateng! :P Ikke akkurat spennende men sånn er det når lillemann får velge :-) termin snart du da?
Hjemmelaget?
Er godt med fiskegrateng ;)
Har termin 5.oktober ;)

Skuldrene blir smalere ja, hvilket jeg tenker er praktisk under yttertøy.
Og gutter før de er 20 omtrent har jo ikke så mye bredere skuldre enn jenter heller. I alle fall ikke så lenge de går på barneskolen. Så derfor synes jeg rundfelling kan fungere, men når det blir aktuelt skal han få velge. Dersom jeg skal strikke til mannen blir det nok klassisk, men han ER jo en mann, dvs med bredere skuldre enn meg. Jeg skal ha med rundfelling når den tid kommer, men vi voksne, og særlig jeg selv, havner langt bak i strikekkøen, ungene er to, snart tre, og de vokser....

Enig. Mye lettere å ha marius med rundfelling under klærne enn den klassiske.
Genseren jeg holder på med nå er til meg selv, men blir nok den siste egenstrikken på lang til. Jenta vokser fort og har flere tantebarn som ønsker seg nye gensre ;p

Ja,der du måtte en runde rundt for å slå neste nummer :p haha!!!
Ja akkurat:-). Lurer på om ikke foreldrene mine også hadde en slik en da jeg var bitteliten :-). Husker ennå mamma satt på en stol med tlf når hun pratet i tlf med venner:-P. Nå valser hun rundt og gjør 1000 andre ting også imens:-P

Skravler i vei:-). Har gått en tur med mini på første luren hans. Hadde egentlig tenkt å se etter kjøkken men mini er forkjølt og hadde feber i natt så er bare hjemme med han. Nå sover han og jeg vurderer å strikke litt hvis jeg klarer å løsrive meg her ifra litt :-P
Hva har du på pinnene? God bedring til lille! Slitsomt med syke barn ❤️

Ja akkurat:-). Lurer på om ikke foreldrene mine også hadde en slik en da jeg var bitteliten :-). Husker ennå mamma satt på en stol med tlf når hun pratet i tlf med venner:-P. Nå valser hun rundt og gjør 1000 andre ting også imens:-P
Ja,man var fastlåst når man snakkes i tlfn tidligere ja...var jo en ny verden da trådløse telefonene kom :p

Ååh..ble jo jeg i mimrehjørnet igjen :p telefon som hang fast på veggen eller sto på telefonbenken i gangen med 5m lang ledning så du hadde mulighet til å gå inn på et annet rom :p
Eller når man kunne dra internettledningen rundt:)

Hjemmelaget?
Er godt med fiskegrateng ;)
Har termin 5.oktober ;)
Nei ikke hjemmelaget i dag :P Skikkelig ordentlig fryst rett fra butikken. Koker litt ekstra saus og grønnsaker så. Da har me juksa litt;) 05. Oktober er jo rett rundt hjørnet!!

Hvordan har svangerskapet ditt vært?

Back
Topp