Vet ikke ennåBlir vel idag som igår - nutrilettbarenn du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke ennåBlir vel idag som igår - nutrilettbarenn du?
Midt i telefonmøter?Han kan ta en pause![]()
Får heller ikke lønn før tiden med mindre den 12. er lørd, sønd eller rød dagJeg får ikke lønn for tiden. Lever på luft og kjærlighethe he
Hun drikker noe så er fornøyd med detMen hun tisser i det minstejeg hadde prøvd med saft
![]()
Lettere før når man kunne dra ut kontaktenSå var det å klare å løsrive gubben fra tlf så vi får gjort det vi skal idag :-/
Får lønn i august 2016Får heller ikke lønn før tiden med mindre den 12. er lørd, sønd eller rød dag![]()
Haha ja ikke sant. Han bruker handsfree da så kunne Kanskje tatt den:-/Lettere før når man kunne dra ut kontakten![]()
JaDet høres koselig ut![]()
Spiste speltlompe med pesto og kyllingHva skal dere spise til lunsj?
Ååh..ble jo jeg i mimrehjørnet igjenLettere før når man kunne dra ut kontakten![]()
Hehe, skjønner hva du menerNei..burde kanskje la samboeren ta seg av butikken egentlig, men å dra på ukeshandlingen er liksom min ting. Er da jeg får totalt fri og bare en tur ut for meg selv. Bare synd det er en kamp å gå forbi godtehyllene
![]()
Bruk babyoljeTips til krem jeg kan bruke for å bli kvitt tørr hud/skurv som jenta mi på snart ti uker har på øyenbrynene? Har vel vært skurv,men ser mer ut som tørr hud nå ..
Knekkebrød med skinkeostHva skal dere spise til lunsj?
Hehe, skjønner hva du mener
Slet i butikken selv igår... Ny sjokolade i hyllenegikk fram og tilbake hundre ganger mens jeg prøvde å tenke ut en god grunn til å kjøpe
Klarte heldigvis å la være![]()
Har snadnesgarn virkelig forandret nettsiden sin totalt siden i går? I går satt jeg og så på oppskriftshefter der.
Og i dag ser det helt, helt annerledes ut
Bonus er at det ser ut til at det FINNES oppskrift på dress med rundfelling da, så jeg slipper å blande oppskriftger, i temahefte 34, i går fant jeg temahete 30, men til gjengjeld er altså ikek hefte 30, som jeg fant så mye annet fint i, tror det var den i alle fall, å oppdrive.