Skravletråd september

Men hun tisser i det minste :) jeg hadde prøvd med saft:)
Hun drikker noe så er fornøyd med det :) jeg har jo melk enda så hun får melken min og. Bare passe på å ikke stimulere så mye, men verdt det så absolutt :)

Lettere før når man kunne dra ut kontakten :)
Ååh..ble jo jeg i mimrehjørnet igjen :p telefon som hang fast på veggen eller sto på telefonbenken i gangen med 5m lang ledning så du hadde mulighet til å gå inn på et annet rom :p

ImageUploadedByBV Forum1441796148.139384.jpg
Uroen har kommet og diverse til rommet til jenta mi :D fått nytt favorittmerke: Jabadabado ❤️

Nei.. :p burde kanskje la samboeren ta seg av butikken egentlig, men å dra på ukeshandlingen er liksom min ting. Er da jeg får totalt fri og bare en tur ut for meg selv. Bare synd det er en kamp å gå forbi godtehyllene :p
Hehe, skjønner hva du mener:P
Slet i butikken selv igår... Ny sjokolade i hyllene:P gikk fram og tilbake hundre ganger mens jeg prøvde å tenke ut en god grunn til å kjøpe:cool:
Klarte heldigvis å la være;)

Hehe, skjønner hva du mener:P
Slet i butikken selv igår... Ny sjokolade i hyllene:P gikk fram og tilbake hundre ganger mens jeg prøvde å tenke ut en god grunn til å kjøpe:cool:
Klarte heldigvis å la være;)

Åh, nyheter er det vanskelig å gå fordi. Flink du var da!:D
Selv gikk jeg i fella med den nye firkløversjokoladen med mørk sjokolade.. Og den var farlig god..

Har snadnesgarn virkelig forandret nettsiden sin totalt siden i går? I går satt jeg og så på oppskriftshefter der.
Og i dag ser det helt, helt annerledes ut

Bonus er at det ser ut til at det FINNES oppskrift på dress med rundfelling da, så jeg slipper å blande oppskriftger, i temahefte 34, i går fant jeg temahete 30, men til gjengjeld er altså ikek hefte 30, som jeg fant så mye annet fint i, tror det var den i alle fall, å oppdrive.

Den var forandret ja! Så ikke slik sist jeg var innom ihvertfall :p

Gjør det?:D finner ikke temaheftene lengre på sidene dens,.

Hva skjer hos dere i dag? Jeg er på vei hjem fra jobb.

Back
Topp