Har litt igjen her. Får ta meg en tur i finværetVi må bare holde ut!!
Jeg er endelig nede i idealvekten etter sommeren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har litt igjen her. Får ta meg en tur i finværetVi må bare holde ut!!
Jeg er endelig nede i idealvekten etter sommeren!
Good morning til deg også MusemorGod morgen til deg og resten av jentene her inne.
Her skinner også solen fra en skyfri himmel, men det er fremdeles litt kaldt..
Yeii for bortreist mannfolkIdag dro gubben til Bergen gjennom jobb,og kommer tilbake om fredagskvelden...det vil da si at jeg har myye tid til å skravle her inne![]()
Virker som den er bedre. Målte temp i morges og var 37.6Hvordan er formen til minien i dag?
God morgen, Sara
Skal dere grille?
Håper du får en flott dag![]()
God morgenGod morgen![]()
Nå sitter tuppa og spiser og jeg skal prøve å få på meg fjeset. Skal på jobb i dag, føler meg litt bedre men ikke helt bra...
Her har jeg akkurat stor nok bil til å få vognen i bilen. Men får vi flere barn som vi vil ha må vi ha større bilMhmHan har enda bedre plass i sin. Kjører vogna rett inn uten å måtte slå den ned. Men han skal ha seg litt mindre bil... Den er litt vel stor
God morgenGod morgen. Her er det kaffe mens jeg venter på frokosten
![]()
Ikke egentligDet er detfirma eller?
Får gi beskjed i morgenSånt kan man ikke håpe på. Det funker ikke med hint heller. Klar tale.
Hvem har tatt den?Handleliste blokken min er borte![]()

Det aner jeg ikkeVet du om det går buss til stranden?
Den har det med å dukke opp.Hvem har tatt den?
Håper den dukker opp..
Ja, hadde ikke sett henne på noen dagerSå koselig da![]()
Høres jo perfekt utVw golf stvUtrolig god plass. Samboeren på nesten 2m kan sitte foran barnesete og ha god plass. Vogna går inn både sidelengs og rett frem i bagasjerommet.
God morgenGod morgenda ble det 5 t søvn her. Ble vekket minst to ganger, men sovnet ganske fort igjen. Gleder meg til å sove 8 t sammenhengende
![]()
Bare dager..Ja, hadde ikke sett henne på noen dager![]()
Sammenhengende søvn, det husker jeg ikke hva var en gang det..God morgensammenhengende søvn er klart best!