Faktisk ganske billigIkke så ille pris det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Faktisk ganske billigIkke så ille pris det da![]()
Det er detFaktisk ganske billig![]()
Ihvertfall ikke da neiIkke med en dyrebar last i babystolen i baksetet :O
Det hadde vært fantastiskSkulle til tider ønske man kunne skåne barna mot all ondskap i verden! <3
Fysj!Fælt av coop obs og ha tilbud på sjimpansebrusen OG melkesjokolade akkurat den uka jeg og samboer har bestemt oss for å slutte å spise det!! :O
God morgenGod morgen,god morgen
Noen våkne her nå da?
Jepp! Vil sove nåJa man blir jo det
Hvordan er formen til minien i dag?Kommer helt an på hvordan natten og dagsformen til mini var. Hadde feber på 38.4 i natt men usikker på hvor reell den var da han hadde ligget under dynen lenge da vi målte. Virker nå foreløpig grei i formen nå så får se om vi tar en rolig dag hjemme eller får sett på kjøkken
Her skjer det lite foreløpig.God morgen
Ønsker alle en fin ons(lillelørdag) Hva skjer hos dere i dag
?
Å nei!Handleliste blokken min er borte![]()
Spark han ut sv sengaHer har han fri denne uken så hadde håpet at han ville la meg sove litt også. Kan visst se langt etter det:-/
En kollega var der ifjor og skryter veldigDet var et fint hotell![]()
Så deilig daDet er litt lenge tilvi reiser i høst
tror jeg
![]()
Solen skinner i bergenGod morgen
Idag er skjer det ikke så veeeeldig mye...gubben dro nå,skal til Bergen gjennom jobb og kommer hjem igjen på fredag,så jeg og jenta skal ha litt kvalitetstid
Enn der?
Hva slags bil var det da?Ja! Blir 99% den bilen. Må bare få bevis på regrreim bytte førstSamboeren pruta litt på den også
![]()
Godt det ikke er bare jeg som ikke vet altIkke jeg heller![]()
Det gjør den her ogGod morgensola skinner i dag også
![]()
Stakkars lilleHjelpes... Baby med luft i magen ikveld ja.. Hører lufta romle rundt inni der![]()
MhmHehe ser hvor greit det er med god plass nå når det er barn i bildet. Trenger ny bil jeg også etterhvert
![]()