Der sovna snuppis
nå er det natt her
iallefall i noen timer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge?Åh, uffda
Her er det ammetid...
Mini har sovet i SIN seng helt til nå...![]()
Hehe ser hvor greit det er med god plass nå når det er barn i bildetBlir nok en vw golf stv. Ble ganske så kjøpt da vi stablet inn vogn, barnesete og oss. Samboeren ble ganske så misunnelig og sa han skal kjøpe den før meghohoho...
Ikke jeg hellerJøss. Det visste jeg ikke. Takk
Der sovna snuppisnå er det natt her
iallefall i noen timer
Hehe ser hvor greit det er med god plass nå når det er barn i bildet. Trenger ny bil jeg også etterhvert
![]()
Ja man blir jo detJa, begynner å bli litt lei nå! Blir jo helt rar av å ikke få sove.
Våken forlengst herGod morgen,god morgen![]()
Noen våkne her nå da?
God morgenGod morgen,god morgen![]()
Noen våkne her nå da?
Kommer helt an på hvordan natten og dagsformen til mini var. Hadde feber på 38.4 i natt men usikker på hvor reell den var da han hadde ligget under dynen lenge da vi målte. Virker nå foreløpig grei i formen nå så får se om vi tar en rolig dag hjemme eller får sett på kjøkkenNoen som skal noe kjekt i morgen?
SåpassVåken forlengst her![]()
Får han det til? De sover så tingt dosse pappaeneGod morgen. Våkne her
. En liten som prøver alt han kan å vekke pappaen i huset:-D
Her i huset dro pappa'n på jobb for en drøy halvtime siden.Får han det til? De sover så tingt dosse pappaene![]()
Veldig. Så praktisk og romslig.Fornøyd med den?
Ja ikke feil den. Heldige megKjempe fin![]()
Tok tid, får han sånn halvveis våken men gubben ligger og halvsover og viser liten interesse til å stå opp med mini så jeg får sove litt ihvertfallFår han det til? De sover så tingt dosse pappaene![]()