Hva gkør du på?Hva gjør dere som er våkne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gkør du på?Hva gjør dere som er våkne?
Uff da. Hvor gammel er barnet?Nei, jeg sover veldig lite. Har en som våkner hele tiden. Tar derfor små hvilepauser i løpet av dagen![]()
Ja burde sovet jeg også men.Diskuterer bilsete med lykke i september og tenker på at jeg burde ha sovet. Snuppis våkner vel igjen snart..
Hoster stort sett... Tror ikke det blir mye søvnHva gkør du på?
11 mnd og 4 år. 4 åringen våkner en til to ganger i løpet av natten. Babyen våkner ca hver tredje time.Uff da. Hvor gammel er barnet?
Jeg og!Ja burde sovet jeg også men.
Ikke bra! Ingenting som hjelper?Hoster stort sett... Tror ikke det blir mye søvn
Uff det hørtes litt slitsomt ut11 mnd og 4 år. 4 åringen våkner en til to ganger i løpet av natten. Babyen våkner ca hver tredje time.
Ikke hittil dessverre.Ikke bra! Ingenting som hjelper?
I morgen skal ta det med ro hele dagen,håper det gjør underverker!Noen som skal noe kjekt i morgen?
Ja, begynner å bli litt lei nå! Blir jo helt rar av å ikke få sove.Uff det hørtes litt slitsomt ut
Blir en rolig dag her ogI morgen skal ta det med ro hele dagen,håper det gjør underverker!
Ja, må jo detMå jo det![]()
JaJøss, våken?![]()
Jahar noen unger som vekker meg hele tiden. Du da?