Skravletråd september

Oi du er effektiv :)
Jeg også elsker alle forberedelser til jul ❤️ Har også vært i London og København på julemarked før jul, og det er bare såååå stemning :)
Greit å vær tidlig ute i år tenkte jeg :)
Det planla jeg i fjor at jeg skulle i år,til København da...men blir ikke noe av det når vi venter en prins i oktober ;)
Regner med der fon stemning ja :)
Hva anbefaler du mest da?

Åh , bekkensmerter :/ husker så altfor godt hvor ille det er. Mye plaget?
Joda, står greit til her. Fått vasket litt klær og ordna litt. Drukket kaffe og venter på snupps skal våkne til mat. Så blir det dusjen etterpå :)
Kan godt si det.. Har hvert sykemeldt siden uke 14.. Men føler det har blitt litt bedre etter at jeg ble høygravid.. Var du mye plaget?
Så flink du er da ;) Foreløplig har jeg bare kommet meg i sofaen.. Venter på at alt som henger på stativet skal bli helt tørt slik at jeg kan henge opp mer.. Måtte vaske 3 av trenkene til sofaen pga at jeg klarte å søle sjokolademelk på... Og da vaska jeg like så godt alle trekkene ;) Må vel få i meg frokost snart... Bare vondt og ubehagelig å stå på v.beinet nå... Så utsetter det til jeg virkelig må....
Blir en dusj her etterpå også. Det skal bli deilig ;)

Greit å vær tidlig ute i år tenkte jeg :)
Det planla jeg i fjor at jeg skulle i år,til København da...men blir ikke noe av det når vi venter en prins i oktober ;)
Regner med der fon stemning ja :)
Hva anbefaler du mest da?
Ja da blir det litt vanskelig å reise :)
Du får planlegge tur til neste år :)
I london er det jo mye å shoppe. Men i tivoli i København var det utrolig koselig. Julepynt overalt :D
Anbefaler å reise siste helg i november. Da har de hvertfall pynta ;)

Back
Topp