Jaaa♥ Fikk den følelsen veldig her om dagenAndre som gleder seg til jul ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa♥ Fikk den følelsen veldig her om dagenAndre som gleder seg til jul ?![]()
Hadde vært morsomtHehe, det tror jeg også) men det hadde jo vært moro med en dialekt-tråd
![]()
TakkÆsj.. Det er ikke verken gøy eller deilig... Er sånn halvveis forkjøla her.. Går å hangler..
God bedring![]()
Er vel vanlig at termingruppene dør litt ut etter hvertLite liv på januar 15 også. Nå prøver jeg å få mini til å sove mer enn de 25 min han har sovet til nå
Hehe, det tror jeg også) men det hadde jo vært moro med en dialekt-tråd
![]()
Ja, det tror jeg ogsåHadde vært morsomt![]()
Andre som gleder seg til jul ?![]()
Sitter og lurer på eggerøre og røkelaks eller havregrøt til frokost![]()
Barseltreff her idagdu da?
![]()
God formiddagså deilig!
Det hørtes bra ut detHehedet kan jeg nesten forstå
Mye av slekta mi er fra Østlandet og de skjønner ikke alt trønderske meg sier![]()
Haha, jeg kommerHar laga en![]()
Jaaa! ❤❤ er så å si ferdig med pakkekalenderen til jenta nå,og mange av julegavene er planlagt og klareAndre som gleder seg til jul ?![]()
Helt greit... Ei av å vente og bekkensmerter helt ned til anklen på v.bein.. :/ Der da?![]()
Satser på det. Sitter og vugger på vognen nå. Han er blitt forkjølt stakkars så våkner av hostingEr vel vanlig at termingruppene dør litt ut etter hvertfår håpe han sover litt mer snart da
![]()
Jeg og snuppa på 9 hører av og til på julemusikk i bilen hihiJaaa♥ Fikk den følelsen veldig her om dagenGleder meg!!
Har kommetHaha, jeg kommer![]()
Selvfølgelig gjør jeg detAndre som gleder seg til jul ?![]()
Nei, skal snart bestille julepresangen til besteforeldrene fra mini herJeeeeiIkke lenge igjen nå
![]()
Såpass, ja? Her sovner han helst ved puppen ...men våkner hver gang jeg legger han i senga, selv om han egentlig er supertrøtt! Irriterende
Ja, du får hente deg inn på sikt![]()
Oi du er effektivJaaa! ❤❤ er så å si ferdig med pakkekalenderen til jenta nå,og mange av julegavene er planlagt og klare![]()
Elsker alt med julen![]()