Skravletråd september

Lite liv på januar 15 også:-). Nå prøver jeg å få mini til å sove mer enn de 25 min han har sovet til nå
Er vel vanlig at termingruppene dør litt ut etter hvert :( får håpe han sover litt mer snart da :)

Sitter og lurer på eggerøre og røkelaks eller havregrøt til frokost :rolleyes:
Barseltreff her idag :D du da? :)
God formiddag:D så deilig!
Hehe :p det kan jeg nesten forstå :p
Mye av slekta mi er fra Østlandet og de skjønner ikke alt trønderske meg sier :p
Det hørtes bra ut det :)
Gøy med barseltreff :D har ikke noen planer i dag, deilig for en gangs skyld !
Det er ikke formiddag, klokka er jo bare 10 ! :P

Jeg elsker trøndersk

Helt greit... Ei av å vente og bekkensmerter helt ned til anklen på v.bein.. :/ Der da? :)

Åh , bekkensmerter :/ husker så altfor godt hvor ille det er. Mye plaget?
Joda, står greit til her. Fått vasket litt klær og ordna litt. Drukket kaffe og venter på snupps skal våkne til mat. Så blir det dusjen etterpå :)

Såpass, ja? Her sovner han helst ved puppen ...men våkner hver gang jeg legger han i senga, selv om han egentlig er supertrøtt! Irriterende :p

Ja, du får hente deg inn på sikt :p

Jepp. I den perioden sov vi på skift rett og slett. Heldigvis hadde jeg pappaen hjemme i fire uker etter hun kom. Var fire tøffe uker. Hylskriking bare vi prøvde å legge henne ned :\ orka ikke ta den kampen akkurat da. Hun trengte visst ekstra nærhet da :)

Åh, skjer ofte her og. Kan sovne i pappas armer etter kveldsmåltidet. Hun våkner lett av lyder og bevegelser :S

Jaaa! ❤❤ er så å si ferdig med pakkekalenderen til jenta nå,og mange av julegavene er planlagt og klare :) :p
Elsker alt med julen :)
Oi du er effektiv :)
Jeg også elsker alle forberedelser til jul ❤️ Har også vært i London og København på julemarked før jul, og det er bare såååå stemning :)

Back
Topp