Skriver stavanger dialekten til vanlig med venner og familie men her skriver jeg bokmål. Ikke alltid lett å forstå hva jeg skriver hvis ikke![]()
Me kan skriva dialekt av og te for løye, så ser me kor møye di andre fatte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skriver stavanger dialekten til vanlig med venner og familie men her skriver jeg bokmål. Ikke alltid lett å forstå hva jeg skriver hvis ikke![]()
Du er fortsatt rarJa klart jeg vil det
Skravling er smittsomtOg her fortsetter tempo fra i går ser jeg. Jobb her, så må gi opp litt. Kommer sterkere tilbake senere i dag![]()
Ingen skyer her heldigvisSer ut som det er sol her også. Med litt skyer. Heldigvis ikke regnskyer
![]()
HeheEn venninne av meg måtte legge over til mer østlandsdialekt da hun fant seg en mann fra Drammen og flyttet til Oslo da ingen i familien hans forsto hva hun sa:-D
Gidder ikke høre på degDu er fortsatt rar![]()
Det har vi aldri vært enige omVi er vel enige om du er der
Sikkert godt men får meg ikke til å smake:-/. Faren min er veldig glad i det og spiser det hvert år en gang før julLutefisk, med bacon og lefse! Nam!
Ja dt sier jeg også
Gjør det! Morsomt med dialekterMe kan skriva dialekt av og te for løye, så ser me kor møye di andre fattemoahah!
Julepynt? Det var tidligUps fikk visst ei venninne til å bestille samme julepynt som jeg kjøpte igår.
Deilig å bli ferdig med det daRegninger betalt. Fysj så kjedelig
Fått sovet en dupp igjen nåSamme som meg...klokka mi ringte 0530
Må få lagt meg tidlig i kveld![]()
Ja, må jo titte innom her innimellom, er så lite liv på feb 14Så koselig å se deg
Jeg sitter på jobb...du da?
Joda du bare glemte detDet har vi aldri vært enige om![]()
Hehe, det tror jeg ogsåKanskje vi alle skal begynne å skravle på dialekt her innekan tro det hadde blitt mye missforståelser og tull her inne hihi
![]()
Uff da... Forkjøla?Sitter under varmeteppet og ser Orange is the New black. Håper på å få varmen i meg snart og formen tilbake!
Jo, for jeg er kjempesterkIkke for sterkt da![]()