Skravletråd september

Det er en deeilig følelse. Spesielt om man nettopp har vært i dusjen selv :)

Må du gjøre det liggende hele dagen? :p her skulle jeg ønske jeg kunne mate henne med flasken slik, men funker nok dårlig :p
Har delammet hele tiden så han får flaske også. Er jeg hjemme alene går jeg på soverommet og ammer. Han får en del fast føde også nå (skive til frokost, grøt til kvelds og halvt middagsglass til middag) i tillegg til mm/mme. Er jeg ute på noe kan jeg bare glemme å amme da han er altfor nyskjerrig. Da får han mme og gjerne en smoothie eller litt skive

Ingen akkurat nå :p hehe...
Men fikk ikke sove mer etter gubben dro på jobb,så tenkte jeg "shit au,ha deg opp å gjør noe fornuftig" :p
Blir en dupp litt senere kjenner jeg ;)
Det står det respekt av!:D
Håper du får lagt deg nedpå litt senere;)

Da er 4 brett knekkebrød ferdig,gått en lengre tur med hunden,tent opp i ovn,sendt jenta på skolen og spist frokost :) nå blir det en liiiiten powernap på sofaen før jeg gjør noe annet :) *klarerikkeholdeøyaåpenlengre*
Imponert! Blir godt å hvile litt:)

Så absolutt! Foretrekker å lære det av noen andre, foran å lære meg selv det. Det tar gjerne litt mer tid:P Men finnes kanskje sånne videoer på youtube man kan lære av?

Jeg lærer godt at youtube videoer :) slik jeg lærte meg den heklingen jeg kan idag:)

Skal ikke klage på natta,men våknet litt vell tidlig...gubben står opp halv 6 og jeg trenger ikke opp før 7,men fikk ikke sove etter han sto opp så sto like gjerne opp selv også :) men kjenner det nå...er trøtt :p
Samme som meg...klokka mi ringte 0530:confused:
Må få lagt meg tidlig i kveld:P

Har delammet hele tiden så han får flaske også. Er jeg hjemme alene går jeg på soverommet og ammer. Han får en del fast føde også nå (skive til frokost, grøt til kvelds og halvt middagsglass til middag) i tillegg til mm/mme. Er jeg ute på noe kan jeg bare glemme å amme da han er altfor nyskjerrig. Da får han mme og gjerne en smoothie eller litt skive

Sånn sett. Tenkte at om du måtte gjøre det liggende hele dagen, ble det vel ikke mye ut av huset :p
Gleder meg til mi blir litt eldre og kan gi smoothie og lignende :)

Back
Topp