Skravletråd september

Hvilke energipiller går du på?!:P
Ingen akkurat nå :p hehe...
Men fikk ikke sove mer etter gubben dro på jobb,så tenkte jeg "shit au,ha deg opp å gjør noe fornuftig" :p
Blir en dupp litt senere kjenner jeg ;)

Skal til en venninne hvis formen til mini tillater det og vi får litt søvn til. Du da?

Da krysser vi fingrene for at minis form holder seg :) her blir det kaffedrikking til den store gullmedaljen, forhåpentligvis en dusj til den utgulpa mora om snuppa vil ligge litt i vippestolen etter neste mating, og så prøve å kave seg ned til byen å unnegjøre noen ærender :) snuppa trenger seg nye pysjamaser :)

Da krysser vi fingrene for at minis form holder seg :) her blir det kaffedrikking til den store gullmedaljen, forhåpentligvis en dusj til den utgulpa mora om snuppa vil ligge litt i vippestolen etter neste mating, og så prøve å kave seg ned til byen å unnegjøre noen ærender :) snuppa trenger seg nye pysjamaser :)
Satser på det:-).
Høres ut som du har dagen full hvis alt går etter planen. Satser på snill snuppa som lar mor ta seg en dusj:-)

Satser på det:-).
Høres ut som du har dagen full hvis alt går etter planen. Satser på snill snuppa som lar mor ta seg en dusj:-)

Ja. Om snuppa er medgjørlig idag så blir det full rulle :p må nok hive alt av sengetøy på vask også. Tabbe å tro at jeg kunne sitte i senga å mate snuppa :p

Back
Topp