Nei ikke med en gjeng skravlekopper![]()
Nei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke med en gjeng skravlekopper![]()
Off da:-/. God bedringÆsj altså, i dag er det min tur å være sykvåknet i en dam av min egen svette og en stemme som svikter
![]()
Haha ja jeg var gjerne borte i 20 min og datt helt av lasseNei.var borte i tre kvarter for flaskekoking og husarbeid igår kveld. Kom tilbake til tråden og hadde dotte heeelt ut.
![]()
Jeg prøvde å innbille meg det men, neida.Uff. Så det ga seg ikke :/ da er det bare å pleie formen :/
TakkOff da:-/. God bedring![]()
prøver å ikke tenke så mye før jeg har fått tatt en test ihvertfallHmmm... Og hva tenker du om det da?
Ingen akkurat nåHvilke energipiller går du på?!![]()
Så braTakk![]()
Heldigvis kommer mormor å kjører barnehagen![]()
Skal til en venninne hvis formen til mini tillater det og vi får litt søvn til. Du da?
HeheJo håper på det. Trenger å våkne litt![]()
Ja, det er supertSå bra. Godt med snille besteforeldre
![]()
Satser på detDa krysser vi fingrene for at minis form holder segher blir det kaffedrikking til den store gullmedaljen, forhåpentligvis en dusj til den utgulpa mora om snuppa vil ligge litt i vippestolen etter neste mating, og så prøve å kave seg ned til byen å unnegjøre noen ærender
snuppa trenger seg nye pysjamaser
![]()
Besteforeldre er gull verdtSå bra. Godt med snille besteforeldre
![]()
Jeg prøvde å innbille meg det men, neida.![]()
Helt enigBesteforeldre er gull verdt![]()
Sendte over nåSender du over litt energi til meg da? Virker som du har mer enn nok. Her sliter jeg med å gidde å gå på kjøkkenet for å hente kaffe![]()
God bedringÆsj altså, i dag er det min tur å være sykvåknet i en dam av min egen svette og en stemme som svikter
![]()
Hadde ikke klart meg uten! Ikke til jenta eller mine besteforeldre ❤Helt enig![]()
Satser på det.
Høres ut som du har dagen full hvis alt går etter planen. Satser på snill snuppa som lar mor ta seg en dusj![]()
Jada har i grunn det.Takk for det
Du har nok å fylle dagen med du dadu får ha en fin dag, så får jeg prøve å komme meg på badet
![]()