Har ikke jeg så veldig lyst til å smake på heller...Mangler bare lutefiskog det skal jeg ikke smake på! Basta!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke jeg så veldig lyst til å smake på heller...Mangler bare lutefiskog det skal jeg ikke smake på! Basta!
![]()
Jo det tror jegHe he er det ikke det kenguer gjør tror du?
Det er det så absoluttJa, energibooster![]()
Hehe, jeg hadde nok ikke forstått dialektenSkriver stavanger dialekten til vanlig med venner og familie men her skriver jeg bokmål. Ikke alltid lett å forstå hva jeg skriver hvis ikke![]()
Det er jeg for gammel tilBegynne med det![]()
Se der ja. Riktig svar detJo det tror jeg![]()
Ser ut som det er sol her også. Med litt skyerSol i dag også![]()
Joda....slitsomt blir det nok.Nummer 4, imponerende..
Og jeg som syns det er slitsomt med 3
Er egentlig det jeg også har mest lyst på..Jeg stemmer for røkelaks og eggerøre![]()
Bra, da er vi enigeÆsj, vil ikke jeg![]()
Lutefisk ser absolutt ikke godt ut!:-SMangler bare lutefiskog det skal jeg ikke smake på! Basta!
![]()
Go for it!Er egentlig det jeg også har mest lyst på..
Godt med mamma og pappakosmåtte i en overgangsperiode sove ved siden av mi snupps for å venne henne sakte til sprinkelsenga. Tidligere nekta hun i det hele tatt å sove noen andre steder enn i hendene våre
![]()
Ja.. Får vel bli en dupp på meg i ettermiddag for å hente meg litt inn![]()
Lutefisk, med bacon og lefse! Nam!Lutefisk ser absolutt ikke godt ut!:-S
En venninne av meg måtte legge over til mer østlandsdialekt da hun fant seg en mann fra Drammen og flyttet til Oslo da ingen i familien hans forsto hva hun sa:-DHehe, jeg hadde nok ikke forstått dialekten![]()
Bra, da er vi enige![]()
Helt greit... Ei av å vente og bekkensmerter helt ned til anklen på v.bein.. :/ Der da?Morn!hvordan står det til idag da?
![]()
Ikke for sterkt daOg her fortsetter tempo fra i går ser jeg. Jobb her, så må gi opp litt. Kommer sterkere tilbake senere i dag![]()
Kanskje vi alle skal begynne å skravle på dialekt her inneHehe, jeg hadde nok ikke forstått dialekten![]()