Det gikk til slut heldigvisOi.. Litt av en morgenfuglFikk vel han til å sove igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk til slut heldigvisOi.. Litt av en morgenfuglFikk vel han til å sove igjen?
Hva skal du bestille?Nei, skal snart bestille julepresangen til besteforeldrene fra mini her![]()
Får du god hjelp av eldstemann?Her er eldste 8, mellomste 3,5 og yngste snart 6 måneder
Er knapt levende uten en kopp om morgenenDet er det så absolutt
Greit å vær tidlig ute i år tenkte jegOi du er effektiv
Jeg også elsker alle forberedelser til julHar også vært i London og København på julemarked før jul, og det er bare såååå stemning
![]()
Ja,hadde litt ekstra energi på morgenkvisten![]()
Samme her, men jeg glemmer alltid å lageEr knapt levende uten en kopp om morgenen![]()
Kan jo ikke gi oss før vi har et helt fotballag![]()
![]()
Han er veldig flinkFår du god hjelp av eldstemann?![]()
HerligSelvfølgelig gjør jeg det![]()
Kan godt si det.. Har hvert sykemeldt siden uke 14.. Men føler det har blitt litt bedre etter at jeg ble høygravid.. Var du mye plaget?Åh , bekkensmerter :/ husker så altfor godt hvor ille det er. Mye plaget?
Joda, står greit til her. Fått vasket litt klær og ordna litt. Drukket kaffe og venter på snupps skal våkne til mat. Så blir det dusjen etterpå![]()
Huffda, god bedring til han.Satser på det. Sitter og vugger på vognen nå. Han er blitt forkjølt stakkars så våkner av hosting
Uff.... Jeg har nok klart å blitt det selv..Takkdet er tuppa som har smittet meg
![]()
Har så lyst til å få med meg julemarkedet i KøbenhavnOi du er effektiv
Jeg også elsker alle forberedelser til julHar også vært i London og København på julemarked før jul, og det er bare såååå stemning
![]()
Huff, god bedring til deg ogsåUff.... Jeg har nok klart å blitt det selv..
Hehejeg bruker ei blanding av bokmål og trøndersk når jeg skriver til vanlig.
![]()
Så bra! Litt vel tidlig å starte dagen da liksomDet gikk til slut heldigvis
Ja da blir det litt vanskelig å reiseGreit å vær tidlig ute i år tenkte jeg
Det planla jeg i fjor at jeg skulle i år,til København da...men blir ikke noe av det når vi venter en prins i oktober
Regner med der fon stemning ja
Hva anbefaler du mest da?
Har tatt baby bilder av mini da han var ca 6 måneder så tenkte å få forstørret opp 1 slik til demHva skal du bestille?![]()
Er du fra nordnorge ?Her er det full nordlenning dialekt her til vanlig. Æ, mæ og dæ![]()