Han trodde hun bare var trøtt ut fra gråten og at hun ikke ville ligge. Det har han sett lenge, men han følte seg dum idag hørte jegHva?! Han ser vel at snuppa ikke er i form??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han trodde hun bare var trøtt ut fra gråten og at hun ikke ville ligge. Det har han sett lenge, men han følte seg dum idag hørte jegHva?! Han ser vel at snuppa ikke er i form??![]()
Har falt fra flere ganger ila dagen idag jeg
Halvannen time ventet vi, men hun sov så får henne gikk det jo greitHåper dere fikk kjapt hjelp![]()
Her tok han ikke før han var 6 måneder. Men ikke på natt. Enda
![]()
God morgen alle sammen
Planer for dagen?
God bedring til deg ogsåDa er vi to
God bedring!
Alt kan læresJa, det er moroSkulle ønske jeg kunne strikke jeg da!
Det var vel greit at hsn gjorde det..Han trodde hun bare var trøtt ut fra gråten og at hun ikke ville ligge. Det har han sett lenge, men han følte seg dum idag hørte jeg![]()
God morgen alle!![]()
Hvilke energipiller går du på?!Nei,opp å hopp! Bake litt knekkebrød før jeg vekker snuppa![]()
Det skjønte jeg i grunnDet gjorde visst jeg![]()
Lykke til på kontrollGod morgenHer prøver jeg å få lillebror til å sove slik at jeg kan få stelt meg og komme oss på 6 ukers kontrollen på hs.
Hva skal du i dag?
Han merka jeg var sur igår og spurte hvorfor vi gikk ut i stuaDet var vel greit at hsn gjorde det..