JaBra hun får seg litt søvn nå da...så får vi håpe legen kan hjelpe så hun får sove ut senere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaBra hun får seg litt søvn nå da...så får vi håpe legen kan hjelpe så hun får sove ut senere![]()
Virkelig en solskinnshistorie!Jatenk at forhold som oss kjenner jeg den hvor de har gått fra hverandre da de fikk barn for tidlig i forholdet. Noen var sammen lenger og, men her er vi snart 3 år siden og jeg kan ikke leve uten han og jenta mi
![]()
Får vell gode råd hos legen vil jeg troJablir jo bekymret, men hun har nok en ørebetennelse. Får hun sover sittende. Legger jeg hun ned da hyler hun og vil opp :/ glemte å ta med paracet men hun skal jo ikke ha så mye heller. Fikk 2 på 3 timer fordi den første hjalp ikke mer enn 3 timer
Ikke enig med degHjelper ikke bare det da
Spesielt når det finnes så mye god fisk![]()
Håper natten ble finMåtte inn en gang til:-/. Ga opp film og strikking, og stikker og legger meg![]()
Hun sover på armen min nåLa henne sove sittende, og få tak i ibux så du ikke må gi for mye paracet, det er ikke bra. Kan gi full dose av begge, altså samtidig eller annenhver gang så du får gitt oftere. Paracet to ganger på tre timer er ikke bra
JaFår vell gode råd hos legen vil jeg tro
Lykke til og får håpe dere kommer inn snart![]()
Hehe....koselig med klistremerkebabySer ut til at han skal sove på meg nå da, han sover godt om da som regel mens jeg derimot blir litt stiv i kroppen da![]()
Så braja noen må jo det og, hadde jo tatt seg ut om alle skulle hvert hjemme og ingen jobbet så
ja det var det da, det burde vel jeg ha hvert også... så har jeg et teppe som henger ute til tørk som burde hvert tatt inn men lillebror mener at det kan henge ute
![]()
Du kjøper selvsagt ibux på apoteket når du er ferdig hos legen.Hun sover på armen min nåkan ikke kjøpe ibux nå. Jeg vet :/ for denne ene gangen var det greit så hun ikke hadde ubehag men ibux er best sa de. Fikk ikke ned noe flytende da bare hylte hun
![]()
Ja og er døgn åpent apotek herDu kjøper selvsagt ibux på apoteket når du er ferdig hos legen.
Lykke til
Vi har faktisk, kryss i taket, bare hatt en ørebetennelse på våre to unger tilsammen, de er 7 og 4,5.
Det endte med en antibiotikabehandling. Jeg ante ikke at det var ørebetennelse engang, før trommehinnen sprakk. Den andre var nær ved å sprekke den også, så legen ga antibiotika for å hindre at den gjorde det. Egentlig er det ikke veldig vanlig med antibiotika for ørebetennelse, skal ikke være det i alle fall, det går over.
God bedring til den lille.
Hehe....koselig med klistremerkebaby
Kanskje like greit at noen jobber ja![]()
Min har hatt der flere ganger og vi får alltid ab men det er ikke vanlig neiDu kjøper selvsagt ibux på apoteket når du er ferdig hos legen.
Lykke til
Vi har faktisk, kryss i taket, bare hatt en ørebetennelse på våre to unger tilsammen, de er 7 og 4,5.
Det endte med en antibiotikabehandling. Jeg ante ikke at det var ørebetennelse engang, før trommehinnen sprakk. Den andre var nær ved å sprekke den også, så legen ga antibiotika for å hindre at den gjorde det. Egentlig er det ikke veldig vanlig med antibiotika for ørebetennelse, skal ikke være det i alle fall, det går over.
God bedring til den lille.
Sprekt trommehinne er vondt til den sprekkee. Etter den er sprekt er det verste over. Jeg var plaget med ørene til jeg var 27 år.,Ja og er døgn åpent apotek herda har du vært heldig
jeg var og er mye plaget på høyre side. Visste ikke det selv før kengu nevnte det og det var logisk. Når jeg sa det her og hørtes det sånn ut. De skal ikke hyle og våkne som lille N derfor ba de meg komme ned. Sprekt trommehinne hørtes vondt ut :/ nå begynner paraceten å miste virkning for hun våknet med litt hyl nå
tusen takk
![]()