Skravletråd september

Klokka er snart 22.10 og jeg vurderer om jeg skal legge meg.

Oi, og du bruker være regelmessig?
ja aldrig mer en en dag for sen.. men nå er bare 3 mnd siden jeg fikk den igjenn etter fødsel, men har vært regelmessig siden da :o

Jepp. Her er det strikking av mønster med tre farger. Blir fort knot når det hele tiden må legges fra meg :p
Har så lyst til å lære meg det:-). Får gjøre det når mini er litt mer tålmodig og har sovingen på kvelden litt mer i boks:-). Styrer veldig med det for tiden. Ikke lett å holde tråden på strikkingen når en må legge det fra seg støtt og stadig :-P

Har så lyst til å lære meg det:-). Får gjøre det når mini er litt mer tålmodig og har sovingen på kvelden litt mer i boks:-). Styrer veldig med det for tiden. Ikke lett å holde tråden på strikkingen når en må legge det fra seg støtt og stadig :-P

God plan. Gøy å kunne lage noe selv. Og fint tidsfordriv :) jeg kan som regel kun strikke når hun sover for kvelden. Og da om hun sover godt :)

Så nå havner han i armene mine igjen:-). Vurderer å prøve å lirke han over i egen seng så jeg får meg en time eller 2 med søvn uten en liten en hengende i puppen:-P
Hadde vært godt det kan jeg tenke meg ;) krysser fingre for at du får det ;)

Back
Topp