Bra med fine dager da. Men desto kjipere når det kommer tilbake![]()
Ja det er det, men kan se ut til at han har roet seg ned for i dag da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra med fine dager da. Men desto kjipere når det kommer tilbake![]()
Aha! Da skjønner jegHar en liten gutt som er så av og på med søvnen i kveld at jeg er mer inne på rommet enn i stuen![]()
Det får vi håpe på . Vondt når de skal være plaget. Og får mammaen også♡
Samme her..Klokka er snart 22.10 og jeg vurderer om jeg skal legge meg.
ja aldrig mer en en dag for sen.. men nå er bare 3 mnd siden jeg fikk den igjenn etter fødsel, men har vært regelmessig siden daOi, og du bruker være regelmessig?
Tror du vi gjør det da?Samme her..
God kveldGod kveldekstremt sliten i dag
Har så lyst til å lære meg detJepp. Her er det strikking av mønster med tre farger. Blir fort knot når det hele tiden må legges fra meg![]()
Så nå havner han i armene mine igjenAha! Da skjønner jeg![]()
Prøver å mote meg opp til å gå på badet og pusse tennaTror du vi gjør det da?![]()
Så godt! Håper dere får ei rolig natt.Ja det er det, men kan se ut til at han har roet seg ned for i dag dahan sover hvertfall
![]()
Jeg også. HahaPrøver å mote meg opp til å gå på badet og pusse tenna![]()
Blir ikke sent her heller i kveld.Klokka er snart 22.10 og jeg vurderer om jeg skal legge meg.
Hva har du gjort i dag?God kveldekstremt sliten i dag
Hmmm... Og hva tenker du om det da?ja aldrig mer en en dag for sen.. men nå er bare 3 mnd siden jeg fikk den igjenn etter fødsel, men har vært regelmessig siden da![]()
Har så lyst til å lære meg det. Får gjøre det når mini er litt mer tålmodig og har sovingen på kvelden litt mer i boks
. Styrer veldig med det for tiden. Ikke lett å holde tråden på strikkingen når en må legge det fra seg støtt og stadig
![]()
Godt vi er flere.Blir ikke sent her heller i kveld.
Hadde vært godt det kan jeg tenke megSå nå havner han i armene mine igjen. Vurderer å prøve å lirke han over i egen seng så jeg får meg en time eller 2 med søvn uten en liten en hengende i puppen
![]()