Greit med noe godt og enkelt ogsåKjøttboller med pasta idagikke særlig spennende, men godt og enkelt. Enn der?
Vi skal ha sei med løk og raspa gulrøtter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit med noe godt og enkelt ogsåKjøttboller med pasta idagikke særlig spennende, men godt og enkelt. Enn der?
Hehe, ja de gjør jo det![]()
Greit med noe godt og enkelt også
Vi skal ha sei med løk og raspa gulrøtter![]()
Håper du får kjapp time hos gynjada skal be om henvising til gyn også skal jeg borre noe jeg gruer meg til
![]()
Gubben her skylder på at det er ikke så lett å tenke på altSøppel og oppvaskmaskinen tar han fint på eget initiativ. Det andre må jeg gjerne spørre om hjelp til![]()
Håper detHåper du får kjapp time hos gyn
Borring er aldri gøy![]()
Det er utrolig godtÅh, elsker stekt sei med masse raspa gulrøtter! Det skal jeg ha denne uka! Skal på storhandling imorra, så får planlegge litt middager![]()
Håper han sover en stundDa er strikketøyet funnet frem mens mini sover. Satser på at han sover til 15 tiden en gang ihvertfall
![]()
Gubben her skylder på at det er ikke så lett å tenke på alt![]()
Vaskeforbud har han her hjemme også...men lurer ofte på om han vasket klær feil en gang bare for å lure meg å slippe unnaEgentlig er jeg glad i å vaske og henge opp klær generelt. E min jobb i husetsamboer bare vasker ting på feil grader, silk sammen med vanlige klær, og gjerne på 60grader
han har fått vaskeforbud
ikke liker han det heller
Kos deg med lilleguttHar en liten gutt som ikke lar mamma skravle, eller gjøre noe annet for den saks skyld
Må være noen måneder siden vi har hatt det. Ting gått i ett med lille som kom fire uker før termin, så begynner først av nå å komme i rutiner igjen. Middager har blitt som regel tatt på sparket, og da er det ofte enkle ting som kjøttboller eller grandisDet er utrolig godt
Alt for lenge siden vi har spist det her.
Hva strikker du?Da er strikketøyet funnet frem mens mini sover. Satser på at han sover til 15 tiden en gang ihvertfall
![]()
Strikker ett teppeHåper han sover en stund
Hva strikker du?
Vaskeforbud har han her hjemme også...men lurer ofte på om han vasket klær feil en gang bare for å lure meg å slippe unna![]()
Alt for å slippe unna tenker jegMistenkte han i starten før å gjøre det samme her![]()
FlinkStrikker ett teppe![]()