Skravletråd september

Da er strikketøyet funnet frem mens mini sover:-). Satser på at han sover til 15 tiden en gang ihvertfall :-)

Krysser fingrene for det.
Har selv en genser her som jeg nettopp har begynt på mønsteret på. Må vel vente til kvelden før jeg får strikket litt på den :)

Her sitter bare å venter til mi lille nok skal spise halv tre. Hun pleier egentlig å være på klokka tre timer mellom hver flaske. Idag har det gått lengre mellom. Tipper og håper hun spiser supergodt i ettermiddag da :)

Her var det hver 3-4 time de første ukene.. Den siste uka nå har det nesten vært hver 2.time :o
Men så spiser han max 15min hver gang før han sovner da..
Ja, får satse på det ;)

Mistenkte han i starten før å gjøre det samme her :p
De få gangene gubben vasker klær her må jeg fortelle hva klær han skal vaske. Evt gjøre maskinen helt klar også hiver han kanskje inn noe han vil ha vasket så ikke lå i skittentøyskurven allerede så trykker han bare på knappen:-P

Krysser fingrene for det.
Har selv en genser her som jeg nettopp har begynt på mønsteret på. Må vel vente til kvelden før jeg får strikket litt på den :)
Mini våknet så vidt litt men hjalp å vugge litt til på vognen så sovnet han igjen:-)
Lettest kanskje å strikke når de har lagt seg for kvelden. Mini her har en lei tendens til å våkne 30-60 min etter han har sovnet på kvelden og da må jeg inn igjen. Ikke ofte gubben får til å roe han da.

De få gangene gubben vasker klær her må jeg fortelle hva klær han skal vaske. Evt gjøre maskinen helt klar også hiver han kanskje inn noe han vil ha vasket så ikke lå i skittentøyskurven allerede så trykker han bare på knappen:-P

Haha, hørtes og kjent :p

Mini våknet så vidt litt men hjalp å vugge litt til på vognen så sovnet han igjen:-)
Lettest kanskje å strikke når de har lagt seg for kvelden. Mini her har en lei tendens til å våkne 30-60 min etter han har sovnet på kvelden og da må jeg inn igjen. Ikke ofte gubben får til å roe han da.
Har du vugge i stua?:)
Her er det og som regel jeg som må inn til henne for å få henne til å sove. Går ofte en halvtime minst bare på skysseltrafikk inn på soverommet

Her var det hver 3-4 time de første ukene.. Den siste uka nå har det nesten vært hver 2.time :o
Men så spiser han max 15min hver gang før han sovner da..
Ja, får satse på det ;)

I helga spiste lille annahver time hele døgnet. Null søvn på oss da :p som regel er det to ganger på natta. Rundt to tiden og så klokken seks/sju.

Tusen takk:-). Veldig lyst til å prøve meg på en vognpose også. Må bare finne en oppskrift først:-). Tviler den blir ferdig så mini får brukt den men kommer nok flere barn etterhvert :-)
Skal prøve meg på noe større enn pannebånd og kluter jeg å nå tenkte jeg,men vet ikke hva...har ikke prøvd å strikke etter oppskrift enda..
Er det vanskelig?

Back
Topp