Skravletråd september

Kjøttboller med pasta idag :p ikke særlig spennende, men godt og enkelt. Enn der?
Greit med noe godt og enkelt også:)
Vi skal ha sei med løk og raspa gulrøtter :)

Hehe, ja de gjør jo det :p

Her sitter bare å venter til mi lille nok skal spise halv tre. Hun pleier egentlig å være på klokka tre timer mellom hver flaske. Idag har det gått lengre mellom. Tipper og håper hun spiser supergodt i ettermiddag da :)

Greit med noe godt og enkelt også:)
Vi skal ha sei med løk og raspa gulrøtter :)

Åh, elsker stekt sei med masse raspa gulrøtter! Det skal jeg ha denne uka! Skal på storhandling imorra, så får planlegge litt middager :)

Da er strikketøyet funnet frem mens mini sover:-). Satser på at han sover til 15 tiden en gang ihvertfall :-)

Åh, elsker stekt sei med masse raspa gulrøtter! Det skal jeg ha denne uka! Skal på storhandling imorra, så får planlegge litt middager :)
Det er utrolig godt :)
Alt for lenge siden vi har spist det her.

Holde lille N hjemme eller i bhg i morgen? :) hun har spist litt idag allerede, men er så tett at hun gisper etter luft og ikke klarer å sove :( vil ikke være sånn overhysterisk mamma heller :p

Egentlig er jeg glad i å vaske og henge opp klær generelt. E min jobb i huset :p samboer bare vasker ting på feil grader, silk sammen med vanlige klær, og gjerne på 60grader :p han har fått vaskeforbud :p ikke liker han det heller
Vaskeforbud har han her hjemme også...men lurer ofte på om han vasket klær feil en gang bare for å lure meg å slippe unna :p

Det er utrolig godt :)
Alt for lenge siden vi har spist det her.
Må være noen måneder siden vi har hatt det. Ting gått i ett med lille som kom fire uker før termin, så begynner først av nå å komme i rutiner igjen. Middager har blitt som regel tatt på sparket, og da er det ofte enkle ting som kjøttboller eller grandis :p

Vaskeforbud har han her hjemme også...men lurer ofte på om han vasket klær feil en gang bare for å lure meg å slippe unna :p

Mistenkte han i starten før å gjøre det samme her :p

Mistenkte han i starten før å gjøre det samme her :p
Alt for å slippe unna tenker jeg :p men er sånn jeg også,liker å vaske og styre(har mere kontroll da) ;)

Back
Topp