HeheSkylder på at jeg hadde gått på prevansjon i 8år så kroppen måtte stabilisere seg![]()
![]()
Glemte pilla én dag med jenta så ble jeg gravid![]()
så forventet jo boe av det samme denne gangen.. hehe
Ja,sant det..den som venter på noe godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheSkylder på at jeg hadde gått på prevansjon i 8år så kroppen måtte stabilisere seg![]()
![]()
Glemte pilla én dag med jenta så ble jeg gravid![]()
så forventet jo boe av det samme denne gangen.. hehe
Ja,sant det..den som venter på noe godt![]()
Husker ikke hvor gammel min var men kanskje han var rundt 3-4 måneder![]()
en liten mini som liker å følge med i verden daHan liker godt å bli bort og kost med og ligge i armkroken i sengen. Men sitter jeg i sofaen og prøver å legge han i armkroken kan han fort bli utålmodig med mindre han er søvnig
![]()
Blir vell mindre tålmodig med åreneHehejeg trodde liksom det skulle gå like fort denne gangen, men neida.
var mye mer tolmodig forrige gang
![]()
![]()
Kjenner nesten allerede de kommer ;pStor fare for detvi må bare holde ut!
Joda, er fornøyd med jobbenHøres ut som en kjekk jobb. Ser sikkert litt av hvert
![]()
Spørs jaBlir vell mindre tålmodig med årene![]()
Kanskje den ikke finnes i Vestfold heller daIkke jeg heller. Men bor utfor Stavanger og så i tidligere tråd at liten sjans for at den finnes her ihvertfall :-D
Spennende med dpo-land daHan var hjemme til el denne gangen, så nå er jeg i dpo land og overanalyserer alt![]()
Prøvde kun 3 mnd på tuppa, nå er vi kommet mye lengre. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves![]()
HahaGodt man har ipaden tilgjengelig når lille kun sovner om jeg rett og slett holder henne rundt foten![]()
JaSpennende med dpo-land da![]()
Så bra du har fått timeFikk legetime og tannlege i morgen og siden det har vært sykdom ble det ikke ordentlig vasking så får starte med dette etter hvert![]()
Når tester du da?Ja7 dpo i dag. Måtte tiden gå veldig fort!
![]()
Ikke lett å følge med her når sjefen maser heller!Ikke så lett å følge med når jeg har to aktive unger som fyker rundt her...
Ikke lenge igjenWææh! "Bare" 10% igjen![]()
Tiden går så fortgleder seg till prinsen kommer
![]()
jaSå bra du har fått time![]()
Ja, hele hun er litt sær av og tilHahasære sovevaner?
Neeei...håper tiden går like fort nå som det har gått hittilIkke lenge igjen![]()
Huff, det var det. Helst skulle jeg startet forrige fredagNår tester du da?![]()