Skravletråd september

Skylder på at jeg hadde gått på prevansjon i 8år så kroppen måtte stabilisere seg :p :)
Glemte pilla én dag med jenta så ble jeg gravid :o :p så forventet jo boe av det samme denne gangen.. hehe :p
Ja,sant det..den som venter på noe godt ;)
Hehe :p jeg trodde liksom det skulle gå like fort denne gangen, men neida. :p var mye mer tolmodig forrige gang :o :p

Han liker godt å bli bort og kost med og ligge i armkroken i sengen:). Men sitter jeg i sofaen og prøver å legge han i armkroken kan han fort bli utålmodig med mindre han er søvnig:p
en liten mini som liker å følge med i verden da :) lille N har alltid vært kosete :)

Hehe :p jeg trodde liksom det skulle gå like fort denne gangen, men neida. :p var mye mer tolmodig forrige gang :o :p
Blir vell mindre tålmodig med årene :p

Han var hjemme til el denne gangen, så nå er jeg i dpo land og overanalyserer alt :p
Prøvde kun 3 mnd på tuppa, nå er vi kommet mye lengre. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)
Spennende med dpo-land da :D

au au au fikk spark i det hovene kinnet :o

Når tester du da? :D
Huff, det var det. Helst skulle jeg startet forrige fredag :p
Håper jeg klarer å holde meg til torsdag, men kjenner meg selv så godt at jeg starter vel i mårra. Haha.
Har egentlig ikke så stor tro på denne runden, da alt tyder på det samme som de andre rundene, men må jo svi av noen tester uansett :p

Back
Topp