Skravletråd september

Har en liten gutt som ikke lar mamma skravle, eller gjøre noe annet for den saks skyld

Huff, det var det. Helst skulle jeg startet forrige fredag :p
Håper jeg klarer å holde meg til torsdag, men kjenner meg selv så godt at jeg starter vel i mårra. Haha.
Har egentlig ikke så stor tro på denne runden, da alt tyder på det samme som de andre rundene, men må jo svi av noen tester uansett :p
Ikke mist troa i allefall ;)

Fant fram strikkingen min, hadde planer om å jobbe med husarbeidet; men nå ble jeg vel sittende :/ :p

Kjenner igjen den! Har en genser jeg holder på med. Kløør i fingrene :p

Å her sitter jeg da :p kl er snart 13 og jeg har ikke gjort noe av det jeg burde :p
Hihi, alt jeg har gjort er å drikke kaffe og være med jenta på. Hun er skikkelig urolig idag, så for å få henne til å sove må jeg sitte å holde på henne :p

Huff, det var det. Helst skulle jeg startet forrige fredag :p
Håper jeg klarer å holde meg til torsdag, men kjenner meg selv så godt at jeg starter vel i mårra. Haha.
Har egentlig ikke så stor tro på denne runden, da alt tyder på det samme som de andre rundene, men må jo svi av noen tester uansett :p
Krysser fingrene for deg ;)

Forrige snuppas lur måtte jeg holde henne rundt foten. Denne luren med en hånd på magen. Ellers sovner hun ikke.. Merkelige sovevaner :p

Kjempekjekt når hun kan hjelpe til med lillegull og :) og så har du barnevakta klar om noen år ;)
Ja! Lillebroren min er 10år mindre enn meg,og jeg husker jeg ville gjøre alt for mamma..sto opp om natta å ga han flaske og byttet bleier,badet og gikk trilleturer ++mamma fikk ganske bra avlastning :p delte rom med han etterhvert å..sikkert derfor vi har så bra forhold i dag(er jo lillegulle mitt,selv om han er 19år nå:p )

Back
Topp