Har en liten gutt som ikke lar mamma skravle, eller gjøre noe annet for den saks skyld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mist troa i allefallHuff, det var det. Helst skulle jeg startet forrige fredag![]()
Håper jeg klarer å holde meg til torsdag, men kjenner meg selv så godt at jeg starter vel i mårra. Haha.
Har egentlig ikke så stor tro på denne runden, da alt tyder på det samme som de andre rundene, men må jo svi av noen tester uansett![]()
Fant fram strikkingen min, hadde planer om å jobbe med husarbeidet; men nå ble jeg vel sittende :/![]()
Er han mammadalt i dag?Har en liten gutt som ikke lar mamma skravle, eller gjøre noe annet for den saks skyld
Neida, prøver bare å ikke gi meg selv for høye forventninger, ikke lett ;pIkke mist troa i allefall![]()
Å her sitter jeg daKjenner igjen den! Har en genser jeg holder på med. Kløør i fingrene![]()
Det gjør det nok. Plutselig har du lillegull i armene dineNeeei...håper tiden går like fort nå som det har gått hittil![]()
Å ja..Er han mammadalt i dag?
Hihi, alt jeg har gjort er å drikke kaffe og være med jenta på. Hun er skikkelig urolig idag, så for å få henne til å sove må jeg sitte å holde på henneÅ her sitter jeg dakl er snart 13 og jeg har ikke gjort noe av det jeg burde
![]()
Ser denNeida, prøver bare å ikke gi meg selv for høye forventninger, ikke lett ;p
Er jo koselig detÅ ja..
Vil bare ligge på fanget til mamma og kose
Krysser fingrene for degHuff, det var det. Helst skulle jeg startet forrige fredag![]()
Håper jeg klarer å holde meg til torsdag, men kjenner meg selv så godt at jeg starter vel i mårra. Haha.
Har egentlig ikke så stor tro på denne runden, da alt tyder på det samme som de andre rundene, men må jo svi av noen tester uansett![]()
Jeg vetDet gjør det nok. Plutselig har du lillegull i armene dineer det første?
Jeg vet![]()
Nei,det er nr 2,men er 10år siden![]()
Storesøster gleder seg masseSå koseligkommende storebror/-søster gleder seg vel og!
![]()
TakkKrysser fingrene for deg![]()
Kjempekjekt når hun kan hjelpe til med lillegull ogStoresøster gleder seg massegrei alderforskjell synes jeg å
![]()
Ja! Lillebroren min er 10år mindre enn meg,og jeg husker jeg ville gjøre alt for mamma..sto opp om natta å ga han flaske og byttet bleier,badet og gikk trilleturer ++mamma fikk ganske bra avlastningKjempekjekt når hun kan hjelpe til med lillegull ogog så har du barnevakta klar om noen år
![]()
Krysser fingrene for degIkke lenge igjen til mi kanskje gjør det da![]()