Skravletråd september

Wææh! "Bare" 10% igjen :p
Tiden går så fort :D gleder seg till prinsen kommer ;)

Vedlegg

• 1441620882852.jpg
    1441620882852.jpg
    45,5 KB · Visninger: 6
Da er det nesten litt glemt det å være gravid? :)
Spennende for storesøster da :D
Kan ikke si jeg husker så alt for mye av det nei,så bli vell som en førtegangsfødende:p men går vell greit,var ikke noe problem sist i allefall ;)
Ja,storesøster gleder seg!:)

Kan ikke si jeg husker så alt for mye av det nei,så bli vell som en førtegangsfødende:p men går vell greit,var ikke noe problem sist i allefall ;)
Ja,storesøster gleder seg!:)
Det går nok helt fint :)
Det blir nok moro til hele familien! :D
Håper det snart blir min tur til å være gravid å få baby :p

Det går nok helt fint :)
Det blir nok moro til hele familien! :D
Håper det snart blir min tur til å være gravid å få baby :p
Prøver dere nå eller? Har du noen fra før? :)

Vi har ei på 3 :) og prøver på nr 2. :)
Vi har også søstra mi på 15 boende hos oss :)
Håper den sitter snart da :) prøvd lenge?
Får jeg spørre om grunnen til at hun bor hos dere? :)

Håper den sitter snart da :) prøvd lenge?
Får jeg spørre om grunnen til at hun bor hos dere? :)
Sluttet med pillen i mars, men mannen er en del ute å reiser på jobb, så vi treffer ikke alltid på el...

Tja, du kan jo spørre men pga at jeg er redd for at folk skal kjenne meg igjen vil jeg ikke si det.. skulle gjerne delt det, men akkurat nå som jeg er prøver ønsker jeg å holde det for meg selv :)
Forandrer seg nok når jeg eventuelt blir gravid og det blir offentlig :)

Savner den tiden hvor mini hadde tid til å ligge i armene mine :). Nå sutrer han bare hvis jeg prøver på det:). Men hvis jeg ammer han i sengen så liker han å ligge inntil meg å kose:)
oi han sluttet tidlig :o lille N liker det og å sove på meg/pappaen :D

Sluttet med pillen i mars, men mannen er en del ute å reiser på jobb, så vi treffer ikke alltid på el...

Tja, du kan jo spørre men pga at jeg er redd for at folk skal kjenne meg igjen vil jeg ikke si det.. skulle gjerne delt det, men akkurat nå som jeg er prøver ønsker jeg å holde det for meg selv :)
Forandrer seg nok når jeg eventuelt blir gravid og det blir offentlig :)
Ikke noe problem ;) :)

Prøvde fra mai i fjor vi,og spiren satt ikke før januar ;) er mektig imponert over de som prøver i mange år og virkelog sliter...
Håper han kommer da det treffer rett på el da ;)

Ikke noe problem ;) :)

Prøvde fra mai i fjor vi,og spiren satt ikke før januar ;) er mektig imponert over de som prøver i mange år og virkelog sliter...
Håper han kommer da det treffer rett på el da ;)
Han var hjemme til el denne gangen, så nå er jeg i dpo land og overanalyserer alt :p
Prøvde kun 3 mnd på tuppa, nå er vi kommet mye lengre. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)

Han var hjemme til el denne gangen, så nå er jeg i dpo land og overanalyserer alt :p
Prøvde kun 3 mnd på tuppa, nå er vi kommet mye lengre. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)
Skylder på at jeg hadde gått på prevansjon i 8år så kroppen måtte stabilisere seg :p :)
Glemte pilla én dag med jenta så ble jeg gravid :o :p så forventet jo boe av det samme denne gangen.. hehe :p
Ja,sant det..den som venter på noe godt ;)

Back
Topp