Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier å ha en halv skrellet løk liggende i kjøleskapet, den trekker til seg en del luftHvordan få bort vond lukt fra kjøleskapet?
Åååå, så koselig <3Wææh! "Bare" 10% igjen![]()
Tiden går så fortgleder seg till prinsen kommer
![]()
Ja ❤ gleder meg nå altsåÅååå, så koselig <3
Det skjønner jegJa ❤ gleder meg nå altså![]()
Nei,nr 2Det skjønner jeger det første?
Da er det nesten litt glemt det å være gravid?Nei,nr 2men er 10år siden sist hun kom til verden
![]()
Savner den tiden hvor mini hadde tid til å ligge i armene mine
Kan ikke si jeg husker så alt for mye av det nei,så bli vell som en førtegangsfødendeDa er det nesten litt glemt det å være gravid?![]()
Spennende for storesøster da![]()
Det går nok helt fintKan ikke si jeg husker så alt for mye av det nei,så bli vell som en førtegangsfødendemen går vell greit,var ikke noe problem sist i allefall
Ja,storesøster gleder seg!![]()
Prøver dere nå eller? Har du noen fra før?Det går nok helt fint![]()
Det blir nok moro til hele familien!![]()
Håper det snart blir min tur til å være gravid å få baby![]()
Vi har ei på 3Prøver dere nå eller? Har du noen fra før?![]()
Er ingen storforbruker av det daMakan det burde du jo ha
Håper den sitter snart daVi har ei på 3og prøver på nr 2.
![]()
Vi har også søstra mi på 15 boende hos oss![]()
Sluttet med pillen i mars, men mannen er en del ute å reiser på jobb, så vi treffer ikke alltid på el...Håper den sitter snart daprøvd lenge?
Får jeg spørre om grunnen til at hun bor hos dere?![]()
oi han sluttet tidligSavner den tiden hvor mini hadde tid til å ligge i armene mine. Nå sutrer han bare hvis jeg prøver på det
. Men hvis jeg ammer han i sengen så liker han å ligge inntil meg å kose
![]()
Ikke noe problemSluttet med pillen i mars, men mannen er en del ute å reiser på jobb, så vi treffer ikke alltid på el...
Tja, du kan jo spørre men pga at jeg er redd for at folk skal kjenne meg igjen vil jeg ikke si det.. skulle gjerne delt det, men akkurat nå som jeg er prøver ønsker jeg å holde det for meg selv![]()
Forandrer seg nok når jeg eventuelt blir gravid og det blir offentlig![]()
Han liker godt å bli bort og kost med og ligge i armkroken i sengenoi han sluttet tidliglille N liker det og å sove på meg/pappaen
![]()
Han var hjemme til el denne gangen, så nå er jeg i dpo land og overanalyserer altIkke noe problem![]()
![]()
Prøvde fra mai i fjor vi,og spiren satt ikke før januarer mektig imponert over de som prøver i mange år og virkelog sliter...
Håper han kommer da det treffer rett på el da![]()
Skylder på at jeg hadde gått på prevansjon i 8år så kroppen måtte stabilisere segHan var hjemme til el denne gangen, så nå er jeg i dpo land og overanalyserer alt![]()
Prøvde kun 3 mnd på tuppa, nå er vi kommet mye lengre. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves![]()