Greit å ha en av de![]()
Var alltid jeg som fiksa sånt før. Men tror jeg et blitt lat på pc fronten. Gidder ikke hente laptopen, lete etter ladekabel og vente til pcen og alt skrur seg på. Pad og mobil går så mye fortere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å ha en av de![]()
Så er bare å glede seg til latteren kommer![]()
HeheVar alltid jeg som fiksa sånt før. Men tror jeg et blitt lat på pc fronten. Gidder ikke hente laptopen, lete etter ladekabel og vente til pcen og alt skrur seg på. Pad og mobil går så mye fortere![]()
Hehedet var mannen her, men så byttet rollene
![]()
Skravler senere men stikker innom av og tilvil at jenta mi skal ha full fokus fra meg
![]()
Lykke til på kontroll
TakkSynes det var så fint jeg
![]()
Takker og bukker!God morgenlykke til på kontroll,og ha em fin dag på jobb
![]()
Har du link til det?Jeg har visdt kjøpt dillete jukepynt på villeroy &boch
Hehehe..Vis vedlegget 134723 denne kjøpte jeg
Husker ikke hvor gammel min var men kanskje han var rundt 3-4 månederÅåh, det gjør jeg. Hun var ni uker igår. Så spent på når det er vanlig at det kommer![]()
Vel, vel, du får leve i truaJoda, jeg farer ikke med løgn![]()
Kos dere <3Skravler senere men stikker innom av og tilvil at jenta mi skal ha full fokus fra meg
![]()
Det kan du si. Jeg føler meg utmattet. Og det før jeg har kommet meg på jobb.For en daff dag
Sov ut med god samvittighetEr egentlig ganske synd at jeg bør gå å legge meg for å få meg litt søvn nå som det er så mye med liv her![]()
Stor fare for detFår vel abstinenser innen da![]()