Jeg ser devious maids. Siste episode av sesongen nå, så da kommer jeg meg kanskje opp av sofaen og får gjort noe av det jeg skal gjøre, kanskjeHaha. Kjenner til den situasjonen. Noe bra som går?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser devious maids. Siste episode av sesongen nå, så da kommer jeg meg kanskje opp av sofaen og får gjort noe av det jeg skal gjøre, kanskjeHaha. Kjenner til den situasjonen. Noe bra som går?![]()
Jeg ser devious maids. Siste episode av sesongen nå, så da kommer jeg meg kanskje opp av sofaen og får gjort noe av det jeg skal gjøre, kanskje![]()
Jepp! Jeg ler ofteEr den serien bra? Har vurdert den![]()
Så herligEn time er en god lurher våkner hun ofte. Nå tror jeg det er lufta som plager henne noe. Men de gangene hun faktisk sover en ti e i strekk, er det en skikkelig god lur
da våkner hun opp glisende når hun se meg
![]()
Jepp! Jeg ler ofteog blir litt sjokkert
![]()
Kaffen er fylt opp nå![]()
Så herlig. Er det han somregel gjør her også etter lurene
. Elsker de glisene
![]()
Tusen takkOff da:-/. God bedring![]()
Huff så fælt :/ venninnen min hadde fått grønn morkake og tykt fostervann hun :OSøsteren min ble satt to uker tilbake. Hun prøvde å krangle på det, men de mente ul termin var rett. Endte opp med å bli igangsatt to uker over ul termin og hadde ekstremt lite fostervann :S
Huff så fælt :/ venninnen min hadde fått grønn morkake og tykt fostervann hun :O
På nett...Da skal jeg få sjekket den nå som jeg har permser du den på fem eller på nett?
Supert! Hva skulle vi gjort uten det sorte gullet![]()
Ikke jeg heller! Datteren lever idag og er ett mirakel:O visste ikke engang det var mulig!
På nett...![]()
Ikke jeg heller! Datteren lever idag og er ett mirakelfikk lungeblødning så veldig kritisk i starten
Jeg har lastet de ned.. vet ikke om det ligger på netflix?Er det viaplay, netflix eller slik streaming? Vet ikke helt hvor jeg kan finne den jeg![]()
Jeg har lastet de ned.. vet ikke om det ligger på netflix?![]()
Her holder min også på slikJa. Smelter mammahjertet totalt. Og når vi er på stellebordet spreller hun rett og slett av glede, og gliser så det nesten bpbler over inni henne. Gleder meg sånn til hun begynner å flire høyt![]()
Her holder min også på slik. Også ler han så godt
![]()
Greit å ha en av deDa får jeg få samboer til å fikse det til meg. Han er nedlastningsguruen min![]()
Så er bare å glede seg til latteren kommerDet er så herlig![]()